Oppdatering ang dassen min

Da prøver jeg det når vannstanden har sunket.

Er bare enda mer glad for tett nese når det skal prøves[:-] Varm skitlukt.....[:'(]

Skal hode deg oppdatert over situasjonen. Jeg er heldigvis ikke gravid da, og har ett ekstra do, så vi overlever vel dette også.

He he, ja det går seg sikkert til...

Mulig du kunne plukka opp bæsjen i sånn hundepose, kanskje det er lurt?
Men ikke delikat da...

Kommer sikkert til å drømme om det her i natt, for jeg er veldig lett påvirkelig... [:-]

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

He he, ja det går seg sikkert til...

Mulig du kunne plukka opp bæsjen i sånn hundepose, kanskje det er lurt?
Men ikke delikat da...

Kommer sikkert til å drømme om det her i natt, for jeg er veldig lett påvirkelig... [:-]

etter at jeg har vært og rotet rundt med en kleshenger, er nok ikke det mulig du...[:-][:'(]

Ha ha ha...
Det her blir bare bedre og bedre... *knis*

Det kommer garantert til å stinke i morgen, he he...

Og du kan jo ikke ha oppi salmiakk heller pga plumbo'n... Hmmm...

Jeg har ikke lyst til å legge meg før saken er løst (guuuud så nerd jeg er)

Kommer til å ligge våken du, og tenke på driteren min......

HAHAHAHAHA nå skal jeg lese til eksamen. Har vært nede på do, så nå er jeg klar!![:D][:D][:D]

Jeg skal prøve å tenke på noe annet en stund, hehe...

Må henge opp klær blant annet...

Lykke til med eksamenslesing og tett do.. Du skal ikke se bortifra at det renner inn en PM i morgen og doen din [8|] he he

Har du prøvd å helle en stor flaske med Coca-Cola i do? En kamerat av min bror som er rørlegger sa alltid at en først skulle prøve med vanlig Cola før en prøvde noe annet. Det har fungert mange ganger for meg!!!

ORIGINAL: Puffen

Har du prøvd å helle en stor flaske med Coca-Cola i do? En kamerat av min bror som er rørlegger sa alltid at en først skulle prøve med vanlig Cola før en prøvde noe annet. Det har fungert mange ganger for meg!!!

dette skremte meg litt, for om plumbo og annet ikke funker men cola gjør det, hva er det egentlig vi mennesker sitter å drikker?
LOL

og ja, dette var en litt morsom tråd.
har vært borti det samme selv, men da har det funka å vente litt, rota litt med dokosten og trekt opp. borte!

Oppdatering!!

puh!! det var enda godt!

tji-hi, ser for meg at du står å 'jokker nedi hullet' som du så fint uttrykker deg[:D]

hehhe...i know the feeling!!!

je mista sånn do rens i do for litt sia og var så lur at je trakk ned [8D][8D]

men det så ut som det gikk bra. så je sa ingenting om det....så kom sambo hjem og satte seg på do og bommelomma....og vops..der va det tett med bommelommen hans øverst....
måtte visst innrømme mine dumheter da gitt......

han måtte koble av doen, og grave!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Nen

puh!! det var enda godt!

tji-hi, ser for meg at du står å 'jokker nedi hullet' som du så fint uttrykker deg[:D]

Ja jeg var et lækkert syn. Det skal jeg love deg. Med hektiske forbanna røde flekker i ansiktet, og med konsetrasjonen på 200, for jeg ville jo ikke glippe, sånn at jeg kom til å kjøre hele armen ned i gørra[:'(][8|]
Da hadde det ikke hjulpet hvor tett jeg er i nesa. Det hadde blitt ørlite kjedelig...[8|][8D]

ORIGINAL: ostepoppen

hehhe...i know the feeling!!!

je mista sånn do rens i do for litt sia og var så lur at je trakk ned [8D][8D]

men det så ut som det gikk bra. så kom sambo hjem og satte seg på do og bommelomma....og vops..der va det tett med bommelommen hans øverst....

han mætte koble av doen, og grave!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wo hooooo!!!!

Det var virkelig tidenes nyheter å våkne til!
Var like før jeg gikk og sjekka da jeg våkna i natt, men gjorde det ikke da [8|] hehe

Så vidt sønnen min turde å gå på do i dag....

Meeeen nå er alt bare velstand. Håper det skjer noe annet her inne i dag da. Kan jo ikke stå for all actionen heller.

filler'n, hva skal jeg holde på med i kveld da liksom??

*håper noen andre tetter doen sin* [:D]

Du kan godt få lese på eksamen for meg!! Naturfag av alle ting. Kan ikke en skit, og ar bare i dag og helgen å lese på. skal ha eksamen på onsdag, så jeg sliter ørlite!!

Bare til å overta!!

Naturfag er stas!
BAre ikke biologi, det liker jeg ikke så godt... he he..

Savner nesten vgs jeg, for det var fag jeg skjønte...

Savner videregående jeg også. Går på lærerhøyskolen, så det er liksom ikke bare naturfag, men også hvordan en legger opp undervisning for spesielle klassetrinn osv. Den biten får jeg bare ta på sparket tror jeg, så får jeg få inn hovedteorien.

Sitter å venter på at minstemann skal våkne, sånn at jeg kan få han i barnehagen. Gidder ikke begynne å lese før det. Mamma skal heldigvis ha de noen timer i ettermiddag i dag, sånn at jeg får lest!!

HATER EKSAMEN!! Er syk også, så jeg sitter her å snufser og synst synd på meg selv[:-][8|]

Back
Topp