Oppdaterer for Chuma

Kakken

Forumet er livet
VIP
Fikk en melding av henne. Hun får ikke til å oppdatere tråden hun skrev tidligere selv.
Hun skriver at nå går det galt her. Fostervannet hennes gikk i dag. Hun er innlagt på Ullevåll. Hun vet ikke hva som skjer videre, men legene sa at det ikke var noe håp så tidlig. 
Hun er naturligvis helt fra seg og gråter. Sier hun skal si fra når hun vet mer. 

Jeg gråter med deg Chuma og tenker at verden er veldig urettferdig! emoticon
Så mye motgang burde ikke et menneske måtte tåle. 
Sender deg alt av styrke, og varme tanker går til deg 

Huff fikk en skikkelig dårlig følelse av å se du hadde lagd denne tråden :-( Ingen skal måtte oppleve dette, nå som hun hadde kommet så langt. Krysser fingrene for at den lille kanskje klarer å holde seg fast selvom legene ikke gir det store håp :-( Sender deg mange klemmer Chuma.

Så forferdelig! Håper det likevel er håp og at den lille klarer seg! Klemmer til Chuma og familien din!

For noen prøvelser og harde kamper hun må kjempe, jeg håper de finner styrke til dette også. :(

Ble skikkelig trist av å lese dette. Mine tanker går til chuma. Det jeg har slitt med er bare en dråpe I havet I forhold til dette som chuma går igjennom. Jeg krysser alle mine fingre for at ting blir bedre, selv om oddsene er lave. Store klem......!

sender mange klemmer til Chuma <3

Nei nei nei så forferdelig å lese dette :-( Håper i det lengste at ting går bra men skjønner at det sikkert ikke er så mye håp hvis vannet allerede har gått så tidlig. Uff uff dette var fryktelig trist :-(Sender masse styrkeklemmer og håper du kommer deg gjennom dette Chuma!! Men håper i det lengste at det går bra tross alt..

Huff dette er urettferdig altså, håper virkelig dette skal gå bra! Masse tanker til Chuma<3 >

nei og nei..dette var triste saker..blir kjempelei meg på deres vegne..sender klemmer og håper som alle her på det beste..
Er så tøft når spiren enda er så liten..så lite en kan gjøre annet enn å håpe og be for det beste..

Uff så trist..sender henne og familien en kjempe klem og håper at alt går bra..

Å som jeg håpte at denne tråden skulle inneholde gode nyheter!! Kjære Chuma, så ubegripelig trist! Jeg gråter med deg, dette var grusomt vondt å lese. En stor klem til deg vennen! 

Liker ikke :(
Men er det ikke fortsatt håp? Hørte om ei bekjent her som også fostervannet gikk på veldig tidlig, men hun lå på sykehus helt frem til lille babyen var klar til og komme ut. Krysser iallefall fingrene mine her, og sender gode tanker!

ånei så trist å høre! Det er så urettferdig =(

Nei nei nei....uff.....HÅÅÅPER enda at det går bra jeg da!!! Krysser alt jeg har og tenker på deg chuma... Klem..

Å nei! Håper virkelig på ett lite mirakel og at den lille i magen klarer seg tross dårlige odds. Krysser alt jeg har og sender dere mange varme tanker i denne vanskelige tiden!

Så utrolig trist å høre!!!!
Krysser alt jeg kan for at det skal være et lite håp for den etterlengta spiren din.
emoticon

herreguuud så utrolig triiiist!!!! 

Har du hørt noe mer!? 

Krysser alt jeg kan for at det skal skje et mirakel! :( 

Back
Topp