Oppdaget MA i dag..

mo9que

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Hei.

Ble konstatere ma på meg idag... Var 8+5,men fosteret målte bare 5+5..Er helt knust...

Skal å få cycotec (?) i morgen.. Fikk tilbud om å gjøre det hjemme eller på sykehus. Dere som har gått igjennom det, hva ville dere valgt?

Har tidligere hatt 6 sa så vet ikke helt hva jeg kan vente meg med en sånn kur..
 
Huff, så vondt.. jeg føler med deg!
Har mistet mange ganger selv, og tatt cytotec 3 av gangene. Jeg personlig har gjort det hjemme!
Synes det er bedre å være i egen seng / på eget bad.
Og om du lurer så har jeg aldri hatt vondt heller. Mange beskriver veldige smerter, men det må ikke være sånn.

Sender deg masse love, jeg vet hvor forferdelig sårt det er <3
 
Hei.

Ble konstatere ma på meg idag... Var 8+5,men fosteret målte bare 5+5..Er helt knust...

Skal å få cycotec (?) i morgen.. Fikk tilbud om å gjøre det hjemme eller på sykehus. Dere som har gått igjennom det, hva ville dere valgt?

Har tidligere hatt 6 sa så vet ikke helt hva jeg kan vente meg med en sånn kur..
Sender deg en klem:Heartbigred
Jeg gjorde det hjemme i går etter MA her og. Fikk cyotec og måtte ta det to ganger, fikk en liten blødning og lite smerter. Ringte sykehuset i dag å forklarte situasjonen. Viste seg at tabelettene ikke hadde funket og fikk derfor utskraping i dag under narkose. Hele opplevelsen føler jeg har gådd vældig greit (selv om det er veldig trist) har ikke hatt verken store smerter eller blødning. Veldig god oppfølging av gynekolog og sykehuset generelt. Føltes veldig trygt å være på sykehuset da å er nå helt sikker på at alt er ute.
lykke til til deg og mange klemmer:HeartredDet er tøft når det står på, men en dag vil dette bare være en dårlig dag man ser tilbake på
 
Sender deg mange klemmer :Heartred Jeg tok det hjemme første gangen. Funket ikke på meg, så etter 2 runder ble det utskrapning. Jeg hadde smerter, men ikke kjempe sterke. Men ble veldig kvalm. Andre gangen ble fosteret målt til over 9 uker, så da måtte jeg gjøre det på sykehuset. Fikk kraftige smerter da jeg startet å blø. Det var egentlig veldig greit, for da fikk jeg god oppfølging, og fikk mer cytotec om jeg hadde gjort det hjemme. Funket ikke da heller, så endte med utskrapning. Jeg følte meg tryggere på sykehuset i forhold til blødning og smerter. Eneste negative er at man oftest deler bad med noen andre.. ønsker deg masse lykke til :Heartred:Heartred
 
Hei.

Ble konstatere ma på meg idag... Var 8+5,men fosteret målte bare 5+5..Er helt knust...

Skal å få cycotec (?) i morgen.. Fikk tilbud om å gjøre det hjemme eller på sykehus. Dere som har gått igjennom det, hva ville dere valgt?

Har tidligere hatt 6 sa så vet ikke helt hva jeg kan vente meg med en sånn kur..
Stor klem, glemte å skrive det. Det er vondt å miste, men sorgen blir lettere å bære med litt tid. :Heartbigred
 
Takk dere :Heartbigred

Helt grusomt dette, men vet jeg kommer over det etterhvert... Bare vil ha det overstått..
Skal på sykehuset å få tabletter så tenker jeg tar avgjørelsen der om jeg drar hjem eller blir. Frister lite å skulle måtte dele bad med noen i en sånn situasjon, så hvis det blir det så drar jeg heller hjem tror jeg
 
Takk dere :Heartbigred

Helt grusomt dette, men vet jeg kommer over det etterhvert... Bare vil ha det overstått..
Skal på sykehuset å få tabletter så tenker jeg tar avgjørelsen der om jeg drar hjem eller blir. Frister lite å skulle måtte dele bad med noen i en sånn situasjon, så hvis det blir det så drar jeg heller hjem tror jeg

det skjønner jeg og ja det gjør du!:Heartbigred
Ikke sikkert du må dele bad heller. Varierer nok veldig fra sykehus til sykehus. Jeg fikk eget rom med bad og dusj:happy11
 
Takk dere :Heartbigred

Helt grusomt dette, men vet jeg kommer over det etterhvert... Bare vil ha det overstått..
Skal på sykehuset å få tabletter så tenker jeg tar avgjørelsen der om jeg drar hjem eller blir. Frister lite å skulle måtte dele bad med noen i en sånn situasjon, så hvis det blir det så drar jeg heller hjem tror jeg

det skjønner jeg og ja det gjør du!:Heartbigred
Ikke sikkert du må dele bad heller. Varierer nok veldig fra sykehus til sykehus. Jeg fikk eget rom med bad og dusj:happy11
 
Huff så trist! Jeg har tatt cytotec hjemme alle gangene. For meg føles det mye tryggere og komfortabelt. Sørg for å ta godt med smertestillende.
 
Jeg har vært å gjort det tre ganger på sykehuset, har også hatt veldig vondt, så glad jeg var der! Men jeg var noe lenger på vei enn deg. Virker som det er veldig individuelt det her med smerter og virkning av tablettene! Gjør det som føles best for deg!

Utrolig trist å lese❤ stor klem til deg!
 
Back
Topp