Oppdaget at jeg spiste litt rødt oksekjøtt igår

Drømimagen

Blir kjent med forumet
Men det skal vel mye til for at det ska være skadelig for den lille skatten?
Trenger ikke skremselsstories, vet at man skal unngå det.

Tror ikke det kommer an på mengden dessverre, men tror det er liten mulighet for å bli smittet av norske matvarer. Jordmora jeg var til sist mente at i Norge var det nesten umulig ;) og så lenge jeg holdt meg unna å kjøpe lokale produkter rett fra produsent, gikk det nok bra. Hun mente varene går gjennom strenge krav før de kommer til butikken :) Har selv spist spekemat denne uka, litt bekymra blir jeg, men spist er spist! :)

♡ alle gode ting er tre ♡

Det skal mye til, så prøv å slapp av og ikke tenk på det :)

TuMmY LoVe

Tror ikke det kommer an på mengden dessverre, men tror det er liten mulighet for å bli smittet av norske matvarer. Jordmora jeg var til sist mente at i Norge var det nesten umulig ;) og så lenge jeg holdt meg unna å kjøpe lokale produkter rett fra produsent, gikk det nok bra. Hun mente varene går gjennom strenge krav før de kommer til butikken :) Har selv spist spekemat denne uka, litt bekymra blir jeg, men spist er spist! :)

♡ alle gode ting er tre ♡

Signerer denne!

Jeg spiser bestandig biffen min medium minus, spiser mye spekemat. Både i innland og utland.
Jeg har aldri blitt matforgiftet av dette, hatt listeria symptomer eller toxoplasmose.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har også flere ganger spist carpaccio, rått oksekjøtt. Uten å noen gang bli syk.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp