Man kan helt klart oppdage kolikk så tidlig. Min første skrek halve døgnet og var krevende resten av døgnet også, i den forstand at han måtte bæres og være i armene

Mitt viktigste råd er å snakke om det! Jeg vet det fins en kolikk gruppe på Facebook - håper ikke jeg bryter en regel nå ved å skrive det. Og viktigste tips del 2; ikke prøv alt på en gang. Ender opp med at man følger mye rart, og så vet man egentlig ikke hva som virker
Min første fikk flaske og mme, men forstod det slik at du fullammer? Han hadde god effekt av minifom, vi ga før hvert eneste måltid. Stod opp om natten og hentet de dråpene i kjøleskapet for å si det sånn. Det funket faktisk så godt at vi slet litt med å slutte
Semper dråper skal ha en dokumentet effekt, spesielt hos barn som får morsmelk!
Time hos kiropraktor eller manuellterapeut for å sjekke for låsninger i nakke og spent muskulatur.
Kan ungen ha stramt tungeband?
Man kan stimulere tarmen også. Enten ved å varm klut og presse mot endetarmen. Eller med termometer. Dette fraråder de, men både barnelege og helsestasjon anbefalte oss å prøve dette med første. Han måtte stimuleres får å ha avføring veldig lenge, og tarmen ble ikke ødelagt og han klarer fint presse ut ting selv den dag i dag

man må selvfølgelig være veldig forsiktig, og ikke gjøre det dersom det strengt tatt ikke er nødvendig eller siste utvei
Ble fryktelig langt dette

kunne skrevet mye mer kjenner jeg