• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

oppdaga plutseli....

tangsprellen skrev:
at d e fredag, å æ ska på ul på tirsdag <3<3<3 syntes tia har gått så sakte, men plutseli e dagen der....

VI OGSÅ!

Gleder meg sykt mye! Men det har ikke plutselig gått opp for meg, jeg har telt ned ei god stund :P Hehe. Meg og mannen snakka just om at det er første gang vi har ønska at helga skal gå fort :P Har du noe følelse på hvilket kjønn som skjuler seg i magen? :-) Jeg skal drikke litt cola før timen så babisen ikke klarer å ligge stille ;-) Har fått tips av ei venninne :)

Lykke'i'magen skrev:

tangsprellen skrev:
at d e fredag, å æ ska på ul på tirsdag <3<3<3 syntes tia har gått så sakte, men plutseli e dagen der....

VI OGSÅ!

Gleder meg sykt mye! Men det har ikke plutselig gått opp for meg, jeg har telt ned ei god stund :P Hehe. Meg og mannen snakka just om at det er første gang vi har ønska at helga skal gå fort :P Har du noe følelse på hvilket kjønn som skjuler seg i magen? :-) Jeg skal drikke litt cola før timen så babisen ikke klarer å ligge stille ;-) Har fått tips av ei venninne :)

jeg hadde en veldig ikke stilleliggende baby idag og vi fikk ikke noe klare bilder av kroppen og det var vanskelig å se kjønn.....sist hadde jeg en stilleliggende til tross for brusdrikking og der har jeg kjempefint bilde og fikk sett alt skikkelig.... bare FYI liksom ;)

tangsprellen skrev:

Spennende! :D Snart kommer dagen og tar deg! :P Har time om 10 dager. Galgleder meg!

æ aaaane ikkje kordan kjønn d bi.... hadde en følelse i begynnelsen, men nu veit æ ikkje... vi skal ikkje vette heller, men vi gler oss (spesiellt han far) tel å få hælse på ;)

Back
Topp