Oppblåst

SmurfenogUnga

Elsker forumet
Noen som føler seg oppblåst??

ja gjør det selv kvalm og oppblåst litt som første gang :)

lucky u [:D]

JAA jeg er veldig oppblåst [&:] men heldigvis ikke kvalm enda [:)]

Ja, helt drøyt!![:@][:@]  Får  nesten ikke plass i uniformsbuksa mi lenger (bruker uniform på jobb). Men regner med at dette går over snart... (krysser fingrene)

bra jeg ikke er alene[:)] men helt greit og være oppblåst bare ser litt lengre ut på vei enn jeg er og det er creepy

JA! Veldig! føler meg veldig tjukk, håper ingen på jobb merker noe, pleier å gå med kanske trange kjoler og skjørt, må se og få meg noen nye kjoler som ikke er så stramme, men da vekker det og kanskje mistanke.. usikker hvordan jeg skal gjøre, ser ut som jeg er 3 mnd på vei allerede, men er bare 6 uker i morgen

ORIGINAL: 2010 Vinter baby!

JA! Veldig! føler meg veldig tjukk, håper ingen på jobb merker noe, pleier å gå med kanske trange kjoler og skjørt, må se og få meg noen nye kjoler som ikke er så stramme, men da vekker det og kanskje mistanke.. usikker hvordan jeg skal gjøre, ser ut som jeg er 3 mnd på vei allerede, men er bare 6 uker i morgen
UFF,DET er dilemma....
Hmm,si du fryser fælt,hehe [8D]

LITT ekkelt jeg var jo med min mor og hun bare er du gravid???? og kunne ikke juge [:)] men ho så det med en gang[8D]

hehehe....d forsvinne jo ikkje...d går jo fra oppblåst t ein søt liten kul:):)Åsså blir d ein større og større fine mage:)E jo SÅ kjekt når magen komme skikkelig!:)E så fint me gravide damer:)Dokkor bør gleda dokkor t magen komme, og vær stolt over den!:)D va både eg og mannen min sist eg va gravid:)

JAA jeg er veldig oppblåst [&:] 

men kan være enten fordi jeg er gravid eller ikm som ventes om 3 dager[8D]
krysser for det første[:)]

Back
Topp