Oppblåst

Kiwi78

Elsker forumet
Noen flere som er så oppblåsete i magen at de ser ut til å være 4-5 mnd på vei? Har seriøst problemer med å holde magen inne altså! Akkkurat som om magemuskelen ikke funker mer, og magen skikkelig strutter! Men det kan jo ikke være ordentlig mage sm kommer alt nå, så da kan den godt slippe ut litt av luften syns jeg! Kan jo ikke gå i bikini når jeg ser slik ut!!!!!!

Jeg har det på akkurat samme måte, ser ut som jeg er langt på vei. Hadde jeg vært 5 måneder på vei nå kunne jeg bare sluppet magen løs og følt meg veldig gravid he he........

Jeg syns også det.
Ikke så mye at jeg ser det  for jeg har litt mage fra før.
Men merka i går at den ene buksa mi var litt stram, går det virkelig ann allerede nå [:D]
gleder meg til den blir stor jeg hehe

Samme her... Ikke no bikini på meg i sommer, klær begynner¨å bli for små... Jeg var ikke sånn med førstemann.

Hei på dere alle.. Har det akkurat likedan. Kjøpte meg 2 joggebukser på Bik Bok i dag jeg. Det var godt skal jeg si dere... Løp å kjøp jenter

Ser ihvertfall gravid ut, har gjort det i snart ett år nå, lagt på meg litt på fremsiden ja.
fått en liten bollemage[;)]
Det som er tidig er at det er ingen som tror at jeg er gravid for det har de alle spurt meg om[:D]

Jeg har allerede fått spørsmål om jeg er gravid! Ei på jobb spurte rett ut, for hun syntes jeg hadde blitt så "rund i kantene!!" Var veldig slank fra før da.. Magen buler litt under navlen ja, og det gjorde den sist også. Men såå tidlig.. Og puppene eser jo da. Men alltid når jeg legger på meg så kommer det på puppene og magen først.. Skal holde hardt å holde det hemmelig i 6-7 uker til.. [8|]

veldig deilig å høre at det er mange med oppblåste mager! har akkurat kommet fra ferie og skal si det ikke var noe særlig morsomt å gå rundt å sprade i bikini med en mage jeg ikke engang klarte å prøve å holde inn!! [&:] halve magen min vil bare ikke høre etter når jeg prøver å holde den inne litt!! [:D] syntes selv dette var alt for tidlig,så som sagt så er det godt å se at det er flere!! [:D]

ORIGINAL: Cambi

hehe... Mange "oppblåste" gravide her inne jo... Det er bra, så er det ikke bare meg... sitter å tenker på at kansje en av oss gravide her inne venter tvillinger... Kan jo godt hende... Tror ikke jeg venter tvillinger selv da, for det er jo barnefaren som "har det i genene" å min elskling har ingen tvillinger i sin slekt... Noen andre som har det??? Mistanke om "flerlinger"???[:D][:D][:D]

På mamma sin side er det mange tvillinger, min mormor har 3 tvillingpar, jeg har noen tvilling søskenbarn, det er flere tvillinger lengre bak i slekta...

Tvillinger pleier å følge morens gener har da jeg hørt, og det pleier å falle på hver tredje generasjon, men det er stor sjanse for tvillinger i mellom også.

Så... ja jeg har vært inne på tanken om det kan være tvillinger, mamma fikk meg på den tanken...[:)]

Tips til alle som sliter med oppblåst mage! Har kjøpt noen stretchbukser ("trikotbukse" heter den visst) på Josefssons jeg da, veldig behagelige! Ikke så trange som de høres ut, vide i bena og med ganske høyt liv som ikke presser på magen. Koster vel 250 kr eller noe rundt der tror jeg. De vanlige olabuksene gjør jo direkte vondt, sånn som de strammer... Er jo litt teit å skulle kjøpe mammaklær allerede, så jeg snoker rundt etter "vanlige" klær med litt mer plass. Egentlig veldig gravidvennlig mote nå om dagen! Men bl.a. topper som er lange foran og skjuler en hel del... [;)]

Back
Topp