Oppblåst!

Lenita

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Flere? Uansett om jeg spiser eller ikke så er jeg så utrolig stor i magen. Skulle tro jeg var 4 mnd på vei, men er bare 5+5

Kan ikke huske at det var sånn sist

Helt likt for meg! Magen strutter:D. Jeg hadde det sånn sist også. Rundt 12 uker var magen «normal» igjen-da kun en bitteliten «babybump» helt nederst :p

Her også… Konstant oppblåst og press. Ikke at jeg ikke hadde mage fra før av, men merker oppblåstheten skikkelig :P

Føler meg også skikkelig oppblåst hele tiden:wideyed::wideyed:

Så da er det normalt altså. Jeg skal på jobb i dag for første gang på en stund. Alle kommer til å skjønne det haha

Føler allerede nå at buksene strammer noe veldig på magen, og er skikkelig ubehagelige å ha på:wideyed:

Føler allerede nå at buksene strammer noe veldig på magen, og er skikkelig ubehagelige å ha på:wideyed:
Ja jeg går hjemme i pysjbuksene til mannen:playful: nå skal jeg snart på jobb og sitter med åpen jeans. Slipp deigen fri!

Må nok opp en uniformsstørrelse på jobb i dag...

Jeg er så oppblåst. Haha det er helt grusomt. Jeg har heldigvis en solid magevalk å gjemme det inni. Jeg har gått ned litt siden jul, så da ser det egentlig bare ut som jeg er like feit som før. :laughing002

Back
Topp