oppblåst

Veientilbabylykke

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Er det fler som er forferdelig oppblåst? Det ser ut som jeg er halvveis i svangerskapet! o_O Jeg vet ikke om det er mulig å skjule det helt til jeg er i 2 trimester slik som jeg ønsker med denne magen her... Og buksene mine begynner å bli alt for trange. Har vært å prøvd gravidbukser, men da ser det i alle fall ut som jeg er halvveis :hilarious:

Jepp! Var på babyshower i sta og alle så at jeg var gravid! Er 8+6 i dag. Er veldig slank til vanlig, så jeg ser ikke tykk ut en gang, bare rund kul på magen.

Umulig å holde skjult for noen..

Her også, fryktelig oppblåst. Og jeg har ikke flat mage fra før så det ser jo ikke bra ut. Skulle tro jeg var klar til å føde any minute... håper det roer seg etterhvert! :smiley-ashamed004:happy:

Er kun når jeg ligger på ryggen at jeg ikke har kul. Ellers har jeg en fotball under toppen.

Godt å høre det ikke bare er meg. Ser gravid ut hele tiden her og. Umulig å skjule. :)

Er jo mange andre faktorer enn bare selve baby og som spiller en rolle for hvor fort man får mage. Slik som at man er slank eller hvordan livmoren ligger til. Og selvfølgelig om man da er oppblåst i tillegg da blir den i hvertfall synlig. Med første jenta mi var jeg 48 og når jeg ble gravid, da kunne man tydelig se gravid mage I uke 10. Men med nr 2 ca 12 år senere var jeg 80 kg og da kom ikke den typiske gravid julen før i uke 18 :) jeg tenker I hvertfall det har en sammenheng.

Jeg har mega oppblåst mage:hilarious: Buksene strammer og jeg må kneppe opp buksa ganske ofte for å ikke få vondt:joyful: :D

Jepp! Var på babyshower i sta og alle så at jeg var gravid! Er 8+6 i dag. Er veldig slank til vanlig, så jeg ser ikke tykk ut en gang, bare rund kul på magen.

Umulig å holde skjult for noen..

Det er sikkert enda vanskeligere å skjule når man er slank fra før og plutselig får en kul. Jeg har litt å gå på, så folk tenker sikkert bare at jeg har lagt på meg sykt mye på kort tid :hilarious:

Er jo mange andre faktorer enn bare selve baby og som spiller en rolle for hvor fort man får mage. Slik som at man er slank eller hvordan livmoren ligger til. Og selvfølgelig om man da er oppblåst i tillegg da blir den i hvertfall synlig. Med første jenta mi var jeg 48 og når jeg ble gravid, da kunne man tydelig se gravid mage I uke 10. Men med nr 2 ca 12 år senere var jeg 80 kg og da kom ikke den typiske gravid julen før i uke 18 :) jeg tenker I hvertfall det har en sammenheng.

Jeg tror nok det har en stor sammenheng på hvor stor eller liten man var i utgangspunktet som du sier. Leser at det er fler her som er veldig slanke som har fått mage allerede, mens jeg som har masse å gå på fra før ser sikkert bare tykkere ut :) Jeg gleder meg så innmari til jeg får mage på ordentlig. Ordentlig gravidmage, og ikke bare oppblåst  :D:D

Her også, fryktelig oppblåst. Og jeg har ikke flat mage fra før så det ser jo ikke bra ut. Skulle tro jeg var klar til å føde any minute... håper det roer seg etterhvert! :smiley-ashamed004:happy:

Samme her :hilarious: Jeg er overvektig, så hadde mage fra før, men nå derimot ser jeg mye, mye større ut :hilarious: hvordan skuler du det? Eller hvordan prøver du å skule det? Jeg begynner å slite skikkelig.. Og det gjør vondt å ha bukser som strammer over magen. Brukte bukser som var høy i livet fra før for å skjule magen litt, men etter jet ble gravid er egentlig det bare ubehagelig.

Samme her :hilarious: Jeg er overvektig, så hadde mage fra før, men nå derimot ser jeg mye, mye større ut :hilarious: hvordan skuler du det? Eller hvordan prøver du å skule det? Jeg begynner å slite skikkelig.. Og det gjør vondt å ha bukser som strammer over magen. Brukte bukser som var høy i livet fra før for å skjule magen litt, men etter jet ble gravid er egentlig det bare ubehagelig.

Skjuler det vel egentlig ikke :wideyed:. Måtte kjøpe gravidbukse ganske tidlig fordi det strammet og jeg ble mer kvalm av vanlige bukser. Så bruker jeg mye tights eller myke bukser. Jobber i barnehage så det spiller liksom ingen rolle. Litt vanskelig med regntøy om dagen :rolleyes:
Jeg har jo fortalt det til en del på jobb fordi jeg fikk så tidlig problemer med ryggen, og med tanke på neste Bhg år så jeg tenker egentlig ikke på å skjule. Men ser jo bare ut som jeg har lagt på meg over kort tid :eek: og det er jo litt ubehagelig, vil jo ikke se mer overvektig ut enn jeg er, så håper det roer seg med luft og gravidmagen kan komme skikkelig.

Samme her :hilarious: Hvor langt er du på vei? Er det normalt å bli så oppblåst mon tro?
Jeg er 6+4, du da?:)
Ja, ganske normalt å bli oppblåst så tidlig. Har ei venninne som også var det, den gikk ned rundt 12 uker og så kom gravid magen like etterpå:D

Jeg er også veldig oppblåst. :/ Men er for tiden 100 % sykmeldt pga. kvalmen, så trenger ikke skjule noe. Skulle heller vært på jobb, da.

Back
Topp