Oppblåst

Evamor

Elsker forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå er jeg så oppblåst at magen er større en puppene. 6+1 i dag. Har gått og holdt inne magen i hele dag. Er sliten i kjernemuskulaturen etter jobb.
Er så gale at jeg følte at ei på jobb stirret hardt på magen min når vi diskuterte muligheten for at ei annen på jobb var gravid.

Er det noen av dere som husker når dette går over? Magen er skikkelig fast/hard. Så ser ut som en liten gravid mage.

Vedlegg

• A1CDD61E-5622-4235-ACB4-E20ECF66F653.jpeg
    A1CDD61E-5622-4235-ACB4-E20ECF66F653.jpeg
    40 KB · Visninger: 23
Sååå godt å se att det ikke kun er her!! Har jo alltid hatt litt mage, men nå er det skikkelig babykul til tider :oops: er bare 6+1 ca...

Akkurat samme her også. Har litt mage fra før, men nå er den steinhard og stikker ut. Husker ikke helt hvordan det var sist, men trooor jeg var oppblåst helt til babymagen kom.

Skrekk og gru. Glemte å ta på en vid genser i dag. Er helt gåen i magemusklene og kors ryggen. Lurer på om jeg skal bare ta meg noe å drikke og få i dusjen å så legge meg.

Er en uke kortere enn deg og føler det ser like ille ut :laughing021 Ei venninne av meg var også plaget da hun var gravid, gikk over rundt uke 12 ;)

Ikke spesielt lett å holde det skjult for de som ikke vet det. Vil vente litt lenger.

Så bare 6 uker å se liksom gravid igjen. Og så er d ca 30 uker som gravid gravid.

Akkurat samme her og:woot: 5+2, mammabukse og bekkenløsning er allerede på plass :( I dag fikk sønnen vår på 9 1/2 vite at han forhåpentligvis skal bli storebror :Heartred Sa det til han fordi at mamma gjennomskuet det når hun så magen!

Må si at jeg lurer på når ungene på 5 og6 spør. De har sett mange andre foreldre være gravide i d siste så lurer på hvor lang tid det tar før de kobler tankene.
Han på 5 spurte om jeg hadde en baby i magen 1 uke før jeg testet positivt.

Nå er jeg så oppblåst at magen er større en puppene. 6+1 i dag. Har gått og holdt inne magen i hele dag. Er sliten i kjernemuskulaturen etter jobb.
Er så gale at jeg følte at ei på jobb stirret hardt på magen min når vi diskuterte muligheten for at ei annen på jobb var gravid.

Er det noen av dere som husker når dette går over? Magen er skikkelig fast/hard. Så ser ut som en liten gravid mage.

Samme her, føler det er vanskelig å velge klær nå. Har egentlig lyst til å velge store gensere. Men det kan jo også avsløre ting. Så i går valgte jeg en bukse som er veldig høy i livet. Den røk fort av da jeg kom hjem, for å si det slik.. Føler meg 20 uker på vei, og det er så sykt kjipt å tenke på at babyen bare er 1 cm :bored: burde vært minst 10...

Jeg er 6 + 0 og også veldig oppblåst. Ser synlig gravid ut. De mest nysgjerrige av kollegene mine har stirret på magen min siden jeg kom tilbake fra permisjon med førstemann (så i ca. tre år ...), men nå får de vel virkelig blod på tann.

Samme her, føler det er vanskelig å velge klær nå. Har egentlig lyst til å velge store gensere. Men det kan jo også avsløre ting. Så i går valgte jeg en bukse som er veldig høy i livet. Den røk fort av da jeg kom hjem, for å si det slik.. Føler meg 20 uker på vei, og det er så sykt kjipt å tenke på at babyen bare er 1 cm :bored: burde vært minst 10...
Jeg begynte i en treningstights som var høy i livet. Den varte til jeg kom på jobb. Så måtte jeg bytte. Var fælt. Og så holdt jeg inne magen hele dagen. Tror jeg ble mer oppblåst av det. For d tok helt av etter lunsj.

Jeg begynte i en treningstights som var høy i livet. Den varte til jeg kom på jobb. Så måtte jeg bytte. Var fælt. Og så holdt jeg inne magen hele dagen. Tror jeg ble mer oppblåst av det. For d tok helt av etter lunsj.
Er så drit! Og så føles det som om ALLE forstår og vet! Holde inne magen du (jeg) liksom, fra gravid i uke 20 til bare feit hver gang jeg prøver å holde den inn :laughing025

Hvor lenge kan man skylde på stort påskeegg?

Har begynt å snakke om at sommerkroppen 2019 ikke er realistisk. For å distrahere folk.

Har begynt å snakke om at sommerkroppen 2019 ikke er realistisk. For å distrahere folk.
God ide! Bare synd jeg begynte på den «lurer på om jeg skal droppe alkohol en stund jeg, for å prøve å bli kvitt litt..»
Litt motstridende bare :joyful:

Haha. Hadde stille begynt på å fase alkoholen ut. På jobb har det bært mye snakk om hvit mnd år ect. Så er ikke så uvanlig at folk ikke drikker hos oss.

Back
Topp