Oppblåst..

Lillnr2

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Hei! Er bare 4 + 5, men er skikkelig oppblåst på kveldene:wideyed: ser ut som jeg er halvveis i svangerskapet :smiley-ashamed008 fortsetter det sånn, så blir det vanskelig å skjule det tror jeg. Flere som har det sånn?

Oh yes! Er 4+6 og har akkurat det samme problemet. Var ute og spiste med min mor i går (som ikke vet det ennå), glad jeg hadde på en vid genser, for jeg så sikkert ut som jeg var 4-5 mnd på vei etter maten :laughing021 Spurte ei venninne som fikk baby i oktober, hun hadde det samme problemet da hun gikk gravid, hun mente det gikk over rundt uke 12... Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet da :signs003

Jaaa! Oppblåst til alle døgnets tider, vært sånn ca siden positiv test i uke 4, 6+5 i dag.

Går mye i vide genser, hvis ikke vises det for alle :p

:thumright
Oh yes! Er 4+6 og har akkurat det samme problemet. Var ute og spiste med min mor i går (som ikke vet det ennå), glad jeg hadde på en vid genser, for jeg så sikkert ut som jeg var 4-5 mnd på vei etter maten :laughing021 Spurte ei venninne som fikk baby i oktober, hun hadde det samme problemet da hun gikk gravid, hun mente det gikk over rundt uke 12... Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet da :signs003

Mener å huske at det var slik når jeg gikk med sønnen min og. Men det er jo 10 år siden:knegg: Så mye har gått i glemme boka! Godt å høre at det er flere da iallfall :thumright

Så veldig oppblåst :sorry: er 8+2 nå og jeg kjenner meg sulten men også stappet. Særlig kveldene er oppblåste ja.

Jeg er også sånn (6+6 i dag) og husker at jeg var sånn med første også. Men så rundt uke 7-9 ble jeg mindre oppblåst plutselig før babymagen dukket opp :)

Jepp! Går seg heldigvis til. :p

Har så syke luftsmerter på kveldene :hungover: Magen er knall hard..

Jeg begynte å kjenne veldig på det i går, 5+3. Veldig plagsomt så blir spennende å se hvor lenge det kan skjules denne gangen :rolleyes:

Her og! ca 7 uker på vei. Megaoppblåst.. og enda verre når det kommer ut :laughing002:wacky:

Last edited:
Oppblåst her også. Er flat til vanlig.
Var likedan i forrige graviditet. Husker ikke helt når det roet seg..

Jeg er 5 + 3 og også veldig oppblåst. Har gått ned 2 kg siden jeg før svangerskapet, men ser ut som jeg har gått opp 10 kg. :(

4+0 oppblåst som fy. Hadde tenkt å ikke si noe på jobb før uke 13-14, men må bare se an. Kommer det kul fort vil min slanke figur slite med å skjule det.

Back
Topp