Oppblåst!

Mini88

Flørter med forumet
Altså! Er jo så oppblåst om dagene at det tydelig ser ut som en gravidemage! Og er jo kun snart 6 uker- vil jo absolutt ikke at noen skal se det enda! Noen som har noen tips?

Minifom på apoteket:) fungerer for meg hvertfall. I tillegg til rikelig med vann :)

Kanskje jeg skal prøve minifom, regner med at det er helt ufarlig for gravide? :)

Ser jo ut som jeg er 3 mnd på vei, 5+4 i dag. Vil absolutt ikke at noen andre skal vite det enda.

Kanskje jeg skal prøve minifom, regner med at det er helt ufarlig for gravide? :)

Ser jo ut som jeg er 3 mnd på vei, 5+4 i dag. Vil absolutt ikke at noen andre skal vite det enda.

Ja de er ufarlige står det :) synes de er bra! Var ekstremt oppblåst forrige uke selv!

Ikke særlig oppblåst, bare mere øm å klarer ikke holde magen inne..Akkurat som den poppa litt ut siden igår..merkelig..

Er også kjempeoppblåst

Noen som har prøvd minifom, at det funket? Jeg føler meg så oppblåst, og ser det veldig godt! :p

Tights/strømpebukser og kjole blir min ting en tid fremover antar jeg [emoji23]
Selv det kan til tider være ubehagelig over den oppblåste magen [emoji12]

Jeg er også veldig oppblåst! Ser ut som jeg er 6 mnd på vei og ikke 6 uker :shifty:

Fikk spørsmål av en venninne om jeg var sikker på at jeg ikke var lenger på vei...

Blir nok mange løse topper og kjoler fremover :p

Back
Topp