Oppblåst

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Trenger tips til oppblåsthet! Klarer ikke å ha på meg buksene mine mer enn kort tid, er helt krise inni mellom og er bare 4+1 i dag :p
 
Jeg ser ut som jeg er nesten 3 mnd på vei, Hihi :hilarious:. Alt går mye saktere med fordøyelsen, blir mye luft og forstoppet til tider.
Magen kommer tidligere for hvert svangerskap synes jeg.
 
Har store problemer jeg også nå. Er 6+0 idag. I går hadde jeg skikkelig strutte mage. Da er det ikke så enkelt å sjule den, når det er så varmt å fint :p

Prøver å spise ting som gjør meg lite oppblåst. Men lite hjelper det når jeg er sulten 24/7 og allerhelst skulle hatt noe usunt i munnen hele dagen :laughing025
 
Jeg ser ut som jeg er nesten 3 mnd på vei, Hihi :hilarious:. Alt går mye saktere med fordøyelsen, blir mye luft og forstoppet til tider.
Magen kommer tidligere for hvert svangerskap synes jeg.

Har store problemer jeg også nå. Er 6+0 idag. I går hadde jeg skikkelig strutte mage. Da er det ikke så enkelt å sjule den, når det er så varmt å fint :p

Prøver å spise ting som gjør meg lite oppblåst. Men lite hjelper det når jeg er sulten 24/7 og allerhelst skulle hatt noe usunt i munnen hele dagen :laughing025

Godt det er fler! Kjøpte ny bukse i går i samme str som jeg pleier, men må nok opp en størrelse for når kjente fort at det ikke var aktuelt i dagtidlig :p
Så i dag er det litt for stor holdin-strømpebukse, som ikke strammer over magen, og skjørt :p haha :)

Usunt ja! Helst det! Sulten hele tiden, men ikke lyst på mat. Sånn er det med meg. Veldig merkelige greier. Og skulle ta et lite glass Pepsi Max i går (avhengig egentlig), men det smakte skikkelig rart. Så da får jeg ikke kullsyren i magen i tillegg hvertfall :p haha :)
 
Godt det er fler! Kjøpte ny bukse i går i samme str som jeg pleier, men må nok opp en størrelse for når kjente fort at det ikke var aktuelt i dagtidlig :p
Så i dag er det litt for stor holdin-strømpebukse, som ikke strammer over magen, og skjørt :p haha :)

Usunt ja! Helst det! Sulten hele tiden, men ikke lyst på mat. Sånn er det med meg. Veldig merkelige greier. Og skulle ta et lite glass Pepsi Max i går (avhengig egentlig), men det smakte skikkelig rart. Så da får jeg ikke kullsyren i magen i tillegg hvertfall :p haha :)
Har heldigvis en del løse bukser, så det er ikke noe problem enda.

Men endret smaksans ja. Den har jeg også merket idag. Skulle spise noen knaske gulrøtter. Men det smakte SÅ rart. Posen gikk i bosset gitt ;)
 
Har heldigvis en del løse bukser, så det er ikke noe problem enda.

Men endret smaksans ja. Den har jeg også merket idag. Skulle spise noen knaske gulrøtter. Men det smakte SÅ rart. Posen gikk i bosset gitt ;)

Det er godt :) vurderer å kjøpe noen som sånne løse bukser på vero moda, med strikk i livet. Føler seg jo skikkelig pløsete :p

Hehe ja :p + at det jeg har lyst på, kan jeg ikke spise :p spekemat, roastbiff osv :p
 
Sliter med jobbbuksene nå [emoji31] de har strikk i livet men begynner å bli ubehagelig [emoji58] alt gravid tøy har jeg lånt bort til ei som har termin i juni så håper jeg holder ut til da [emoji23] tviler så må nok ut å kjøpe meg et par bukser [emoji32]
 
Sliter med jobbbuksene nå [emoji31] de har strikk i livet men begynner å bli ubehagelig [emoji58] alt gravid tøy har jeg lånt bort til ei som har termin i juni så håper jeg holder ut til da [emoji23] tviler så må nok ut å kjøpe meg et par bukser [emoji32]

Hehe :) ja! Hvor langt er du på vei?
Strømpebuksa røk jo selvfølgelig pga ringen i sta :p haha!
Føler meg så utrolig lekker!
 
Hehe :) ja! Hvor langt er du på vei?
Strømpebuksa røk jo selvfølgelig pga ringen i sta [emoji14] haha!
Føler meg så utrolig lekker!
Hehe jeg er bare 4+4 i dag [emoji23] men måtte beg med gravid klær uke 6 forige svangerskap [emoji23] var så oppblåst og det gjorde så vondt men vanlig dressbukse [emoji23] nå går jeg jo ikkje i dressbukse lenger men disse buksene begynner å bli vonde og.
 
Kanskje springe å kjøpe ny i lunchen? Hehe må ha reserve Strømpebukser i vesken [emoji23]
 
Hehe jeg er bare 4+4 i dag [emoji23] men måtte beg med gravid klær uke 6 forige svangerskap [emoji23] var så oppblåst og det gjorde så vondt men vanlig dressbukse [emoji23] nå går jeg jo ikkje i dressbukse lenger men disse buksene begynner å bli vonde og.

Godt å høre vi er fler! :p visste ikke at det var vanlig jeg:) tenker etterhvert å gå til innkjøp av forskjellige skjørt og kjoler :)
Må sy ut bunaden min også.. fikk ikke puppene inni + litt ekstra junk da :p
 
Godt å høre vi er fler! [emoji14] visste ikke at det var vanlig jeg:) tenker etterhvert å gå til innkjøp av forskjellige skjørt og kjoler :)
Må sy ut bunaden min også.. fikk ikke puppene inni + litt ekstra junk da :p
Har ikkje turt å prøve bunaden enda [emoji32]
 
Har ikkje turt å prøve bunaden enda [emoji32]

Måtte jeg :p og egentlig bestemt meg for å ikke bruke den! Men skal i konfirmasjon senere også, så må ha noe å ha på!
ikke fortalt det til mamma ennå, og bunaden henger der.
så måtte bare si "jaja, sånn er det" :p
 
Måtte jeg [emoji14] og egentlig bestemt meg for å ikke bruke den! Men skal i konfirmasjon senere også, så må ha noe å ha på!
ikke fortalt det til mamma ennå, og bunaden henger der.
så måtte bare si "jaja, sånn er det" :p
Uff ja har sagt at jeg skal bruke den så må vel prøve den på [emoji32]
Kjenner jeg gruer meg [emoji30]
 
Uff ja har sagt at jeg skal bruke den så må vel prøve den på [emoji32]
Kjenner jeg gruer meg [emoji30]

Jeg også! Men innså at den var trang før jeg prøvde den, så sorgen var ikke så stor! Kaste deg i det! :)
Syr ut med litt ekstra plass jeg. Konfirmasjonen er i midten ac juni, og da har vel magen kommet litt? 9+6 da!
 
Jeg også! Men innså at den var trang før jeg prøvde den, så sorgen var ikke så stor! Kaste deg i det! :)
Syr ut med litt ekstra plass jeg. Konfirmasjonen er i midten ac juni, og da har vel magen kommet litt? 9+6 da!
Ja må vel det [emoji16] ja lurt å legge til litt ekstra til den tid [emoji4]
Skal ikkje i noen konfirmasjon i år så er redda der [emoji23]
 
Jeg også! Men innså at den var trang før jeg prøvde den, så sorgen var ikke så stor! Kaste deg i det! :)
Syr ut med litt ekstra plass jeg. Konfirmasjonen er i midten ac juni, og da har vel magen kommet litt? 9+6 da!
Nå måtte jeg bare prøve og fikk den på siden den er høy i livet. Men haha magen tyter ut under vesten [emoji23][emoji23][emoji23]
Jaja får bare være sånn, jeg har jo klaget til familien at jeg er blitt lat og lagt på meg [emoji23]
 
Nå måtte jeg bare prøve og fikk den på siden den er høy i livet. Men haha magen tyter ut under vesten [emoji23][emoji23][emoji23]
Jaja får bare være sånn, jeg har jo klaget til familien at jeg er blitt lat og lagt på meg [emoji23]

Ikke sant :) tenker det er greit at den ikke passer pga dette :)
 
Back
Topp