Oppblåst

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Går ikke å trekke inn magen heller [emoji23]
5+2 (6+0)
0d2ab5ca78c6c1701dd3621b5a8fc248.jpg

Trodde det bare var meg, herregud hvor tidlig skal man få mage liksom.. Haha! Blir hardt å vente til uke 12 :D

Her og[emoji28] buksene som i sist svangerskap passet fram til uke 12 passer absolutt ikke nå etter uke 5[emoji23] helt umulig, så her er allerede hårstrikkene funnet fram[emoji87]

Haha, godt å høre at det ikke bare er meg som har begynt å tenke på mammabukser allerede[emoji1][emoji85] Jeg har kun high waist bukser, og jeg blir så kvalm når det trykker på magen! I tillegg er jeg skikkelig oppblåst så får knapt lukka de[emoji23][emoji23][emoji23]

Haha, godt å høre at det ikke bare er meg som har begynt å tenke på mammabukser allerede[emoji1][emoji85] Jeg har kun high waist bukser, og jeg blir så kvalm når det trykker på magen! I tillegg er jeg skikkelig oppblåst så får knapt lukka de[emoji23][emoji23][emoji23]
Har pakka bort alle vanlige dongeribukser... De var ubehagelig før graviditeten, orker ikke tenke på hvordan de vil føles nå.

Jeg er ikke oppblåst i det hele tatt, jeg :wideyed: Jeg er det nesten alltid ellers så jeg synes egentlig det er litt rart.

Jeg også er veldig oppblåst på kvelden.. sist kjøpte jeg ikke mammabukser før i uke 15. Spørs om ikke det blir å hente de fram tidligere denne gangen [emoji23][emoji23]

Oppblåst yes[emoji85] er nr 2, så de sier magen kan komme litt tidligere! [emoji28] henten frem de gamle gravi buksene, mn de er så slappe, bestilte et par nye[emoji28] så deilig å slippe å ha noe som presser mot blæren hele dagen[emoji28] og gravid truser er et must[emoji23]

Oppblåst yes[emoji85] er nr 2, så de sier magen kan komme litt tidligere! [emoji28] henten frem de gamle gravi buksene, mn de er så slappe, bestilte et par nye[emoji28] så deilig å slippe å ha noe som presser mot blæren hele dagen[emoji28] og gravid truser er et must[emoji23]

Er nr 2 her også. Har også funnet frem gravidbuksene [emoji4]

Samme her!! Er så oppblåst at jeg ser jo gravid ut allerede :P
Men skal ikke klage, jeg er super lykkelig :D

Back
Topp