Oppblåst

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Flere som er alvorlig oppblåste?
Har hatt oppblåst mage til og fra i noen uker, MEN i dag er andre gangen denne uken det tar helt av. Vi skulle ut å kose oss med en bedre middag, som resulterte i smerter gjennom hele måltidet, kjempevondt å gå til bilen. Føles som jeg har svelga en fotball, og magen er svær og hard. Bedre nå, men er dette vanlig tro?

Vel, vi er hvertfall to. Har ikke ei bukse som passer pga den oppblåste magen...

Det var godt å komme hjem fra jobb og kunne slippe den fjerten og en til, og enda en :-P

Bra det er flere, hehe, merkelig trøst at flere har ubehag ;) ;) ;)

Går med buksesmekken åpen på jobb og slipper ut luft når ingen er i nærheten :D

Sååå glad jeg har gravidbukser liggende fra forrige svangerskap, de er nå allerede tatt i bruk :-P orker ikke tanken på å ha noe som strammer over magen.

For min del må jeg unngå rødt kjøtt, ellers blir det en nye hindenburg katastrofe her :D

Det er en uting dette med å være oppblåst! Vi vil jo skjule dette så lenge som mulig!

Jeg også har ekstremt mye luft! Ser ut som jeg er 4 mnd på vei hehe! Har egentlig helt flat mage. Så flat at den går som en rett strek mellom hoftebena. Men det kan jeg glemme nå :p

Helt sykt oppblåst! Spesielt på kveldene. Kjennes/ser ut som jeg har spist verdens største middag flere timer etter jeg har spist. Skikkelig ubehagelig, og vanskelig å sjule magen:)

Oppblåst ja! Føler at jeg har stor babymage allerede:smiley-ashamed008 Har ikke luft i magen, det kommer iallefall ikke ut! :p Føler jeg må gå å holde den inne hele tiden for å ikke se gravid ut! Jeg er jo ikke så kjempegravid enda...:p

Jess... Ser ut som jeg er godt på vei:p Magen min kom veldig tidlig forrige sv.skap og det gjør den visst denne gangen også. Føler ikke at det er mye luft heller... Har så og si kutta ut kullsyre, tyggis og sukkerfri pastiller for å unngå å skape mer luft enn nødvendig. Men, magen er stor både morgen og kveld :p

Føler ut som om jeg skal sprekke til tider! :p

Jaa helt forferdelig oppblåst til tider, spesielt etter mat.. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule det like lenge som jeg vil når magen står rett ut!

Back
Topp