Oppblåst?

Har vært som en ballong i flere dager nå! ingen av dongeri buksene mine passer lengre, så da måtte jeg haste ned til byen. Kjøpte sånne gode tøybukser på cubus, sånn med litt sleng i :)
Jeg jobber hver dag å er alene med dattera siden mannen er på havet. Kommer meg ikke til byen for å handle :p har ei gravidbokse fra da jeg var gravid tidligere i år, så får ta i bruk den :)
 
Jeg er også ekstra oppblåst på kvelden. Da er det ingen problem å se jeg er gravid. :p

Jeg skal egentlig på julebord med jobben om to uker, forsettere dette kommer jeg til å droppe det. Har ingen kjoler som kan skjule den magen jeg har om kvelden :( Rart å tenke på at det bare er luft...
 
MYE luft i magen... Ikke lyst å bruke penger på mammaklær som sjelden er fine, så blir mye skjørt og kjoler fremover!
 
Jeg skal egentlig på julebord med jobben om to uker, forsettere dette kommer jeg til å droppe det. Har ingen kjoler som kan skjule den magen jeg har om kvelden :( Rart å tenke på at det bare er luft...
Skjønner deg godt! Jeg har planer om å droppe eget julebord. Men vi skal ikke før 11.des. Så håper egentlig lufta har fordufta litt til da ;)
 
Vurderer faktisk å dra å kjøpe ei gravidbokse før jul om dette fortsetter :p
Grei investering :) min er såå myk å behagelig :) kjenner nesten ikke jeg har den på :) å så er den sort å passer til det meste :)
 
MYE luft i magen... Ikke lyst å bruke penger på mammaklær som sjelden er fine, så blir mye skjørt og kjoler fremover!
Er jo veldig deilig om man kan bruke skjørt å kjoler :) jeg ser ikke ut i kjoler:p så her passer faktisk gravidbokse bedre :p
 
Jeg har sånne forlengere som gjør at jeg kan bruke de vanlige buksene lenge :) ganske oppblåst her og, hjelper sikkert ikke å trykke i seg masse snacks hver dag heller.
 
Jeg har sånne forlengere som gjør at jeg kan bruke de vanlige buksene lenge :) ganske oppblåst her og, hjelper sikkert ikke å trykke i seg masse snacks hver dag heller.
Hvor har du fått tak i det? :) jeg vet det ikke er bare luft, for vekta har steget :p
 
Har kjøpt på ebay og en annen plass.. Skal lete litt og prøve å finne link :)
 
Tusen takk :) skal sjekkes! :)
 
Har vært som en ballong i flere dager nå! ingen av dongeri buksene mine passer lengre, så da måtte jeg haste ned til byen. Kjøpte sånne gode tøybukser på cubus, sånn med litt sleng i :)
Åh, de er så gode, de. Elsker de buksene. Har mosegrønn og mørkeblå, og jeg kan gå med de på kontoret. Verre i kiosken med uniformen.. Stramt!
 
oppblåst fra jg inntar første slurk med vann el frokost hver dag... da blir magen stinn og svær resten av dagen :(
 
Back
Topp