Oppblåst?

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Er i dag 5+1, har gått opp 2 kg å er så oppblåst at uniformbuksa er blitt for trang:p hjelpe meg! Hvordan skal dette gå?
 
Ja, som bare det, og er bare 4+1! Mamma mia, bruker strikk på knappen.. ikke fordi jeg ikke får det på, men det er så ubehagelig trangt over magen. Får heldigvis ei større bukse til uka.
 
Tidvis oppblåst her. Det har blitt litt bedre. Men buksene et trangere og kulen er synlig til kvelds. :eek:
 
Hvordan blir det med smekk når man bruker strikk? Kanskje jeg kan prøve det. Nesten sånn jeg vurderer å dra på jobb i mammabukse i morgen. Er vondt når det blir så stramt over magen :(
 
Hehe trodde jeg var den eneste. Det er så ubehagelig å gå med bukse på jobb nå at jeg har kjøpt meg tights og lange strikkekjole/genser
Kjolen jeg hadde til julebordet utgår for å si det sånn :)
 
Hehe trodde jeg var den eneste. Det er så ubehagelig å gå med bukse på jobb nå at jeg har kjøpt meg tights og lange strikkekjole/genser
Kjolen jeg hadde til julebordet utgår for å si det sånn :)
Skulle ønske jeg kunne bruke det. Men vi har uniform, så må ha sort bukse. Men tror jeg må bruke sort mammabukse noen dager fremmover, for dette går ikke så bra. Får høre om sjefen kan bestille ny i større størrelse :p
 
Skulle ønske jeg kunne bruke det. Men vi har uniform, så må ha sort bukse. Men tror jeg må bruke sort mammabukse noen dager fremmover, for dette går ikke så bra. Får høre om sjefen kan bestille ny i større størrelse :p
Uff ja da skjønner jeg det blir vanskelig. Men det er nok lurt å bestille større med engang. Du blir ikke akkurat mindre med tiden :)
 
Uff ja da skjønner jeg det blir vanskelig. Men det er nok lurt å bestille større med engang. Du blir ikke akkurat mindre med tiden :)
Nei,blir jo ikke det. Men sist fikk jeg bruke buksene mine til jeg var over 15 uker :cat: fikk veldig sent mage. Men denne gangen går det veldig fort! :nailbiting: håper kanskje lufta forsvinner så jeg kan bruke buksene litt til :wtf: :p
 
Nei,blir jo ikke det. Men sist fikk jeg bruke buksene mine til jeg var over 15 uker :cat: fikk veldig sent mage. Men denne gangen går det veldig fort! :nailbiting: håper kanskje lufta forsvinner så jeg kan bruke buksene litt til :wtf: :p
Hehe jeg skjønner heller ingenting. Har vært stor de andre gangene men magen kom sent. Nå får jeg ikke igjen knappen på buksa. Men skjønner jo det bare er luft og at jeg er oppblåst men det ser "verre" ut :) Hehe
 
Oppblåst og alt som hører til det foregår her. Strikken strammer og jeg lurer på om det er pga det :) men når det strammer så mye at det blir rødt merke over magen, da blir jeg veldig gira på nettshopping :p
 
Hehe jeg skjønner heller ingenting. Har vært stor de andre gangene men magen kom sent. Nå får jeg ikke igjen knappen på buksa. Men skjønner jo det bare er luft og at jeg er oppblåst men det ser "verre" ut :) Hehe
Kommer jo aaaaldri til å skjule denne graviditeten til uke 12 hvis det fortsetter slik :p
 
Oppblåst og alt som hører til det foregår her. Strikken strammer og jeg lurer på om det er pga det :) men når det strammer så mye at det blir rødt merke over magen, da blir jeg veldig gira på nettshopping :p
Hehe! Skjønner den :) jeg får igjen knappen, men det blir veldig ubehagelig å vondt etter noen timer :(
 
Hehe! Skjønner den :) jeg får igjen knappen, men det blir veldig ubehagelig å vondt etter noen timer :(
Hvis mulig så kan du kanskje løsne den og gjemme oppløsninga (<---?) under overdelen?
 
Hvis mulig så kan du kanskje løsne den og gjemme oppløsninga (<---?) under overdelen?
Den er litt rar, for hvis jeg åpner knappen sklir glidelåsen ned. Da detter den nesten av, for den er veldig stor ellers :) men kan prøve med ett strikk i morgen, kanskje feste strikket gjennom glidelåsen først :p
 
Ekstremt oppblåst jeg også :( Spesielt om kvelden... Ser ut som jeg er 5mnd påvei :(
 
Har vært som en ballong i flere dager nå! ingen av dongeri buksene mine passer lengre, så da måtte jeg haste ned til byen. Kjøpte sånne gode tøybukser på cubus, sånn med litt sleng i :)
 
Merker ingenting, 7+3.
 
Back
Topp