Oppblåst?

Pin-up

Forumet er livet
Har dere begynt å bli oppblåste? Her merker jeg det så smått; luftfylt og magen rumler hele tiden. Får fortsatt på meg dongeribuksene, men det begynner å bli ubehagelig. Jammen godt jeg kjøpte meg ny pinnstram bukse til nesten tusen kroner samme helg som jeg klarte å bli gravid :-p Får ha som mål å komme inn i den etter fødsel :-)

Ja, jeg gikk på vekta og så at jeg hadde gått ned 1,5 kg. Men buksene er mye strammere/ubehagelig rundt magen. Så da er det bare luft! ;)

Veldig oppblåst her! Ser ut som jeg er 5 mnd på vei om kvelden:p Bruker joggebuksene fra cubus med bred strikk i livet for det meste om dagen, orker ikke noe som strammer:)

Har hatt et elendig kosthold siste uken, vært småkvalm og fysen. Derfor ser jeg ut slik også :p
Hurra for oppblåst mage :)

Er bare 4+1 men har også skikkelig oppblåst mage! Ser mer gravid ut enn hva jeg er, hehe ☺️

Veldig oppblåst her også og hard i magen :( føles sommom noen stikker meg med kniv til tider. I dag kom kvalmen snikende men ble bedre etter å ha spist. Kvalmen kommer og går.

Jeg og er veldig oppblåst om kvelden. Da ser jeg ut som jeg allerede er et par (les: fire-fem) måneder på vei... :p har nå bare et par bukser som ikke er joggings som jeg kan bruke :p

Veldig oppblåst! Buksene strammer og er ubehagelig. Mest mulig joggis ;-)

Veldig oppblåst... ser gravid ut og bruker mest mulig vide klær.. :/

Oppblåst her også! Løper på do x antall ganger om dagen og tror det er nr2, men bare maaaasse luft :confused: Jeg har gått ned en kilo, men det føles som jeg har lagt på meg myyye allerede :p

Faktisk ikke! Utrolig deilig å slippe! Alle klær sitter som et skudd enda!

En del vann i kroppen da - måtte bruke zalo for å få av gifteringen Idag:-/ Oppe 2 ganger pr natt for å tisse! Sinnsyk irriterende!!

Faktisk ikke! Utrolig deilig å slippe! Alle klær sitter som et skudd enda!

En del vann i kroppen da - måtte bruke zalo for å få av gifteringen Idag:-/ Oppe 2 ganger pr natt for å tisse! Sinnsyk irriterende!!

Ja, merker det jeg også. Må huske å ta ringene av tidlig på kvelden hvis jeg skal slippe å gnage dem av :-p

Har en del luft i magen, men det kan komme av lutinusen også :(

Ja det er jeg . Kjedelig det . Syns buksa strammer og jakka. Prøvde ny jakke i mamma klær avdeling . Syns det er tidlig jeg . Vil skjule graviditeten en stund så kommer til å kjøpe en ny jakke ganske snart :p

Back
Topp