Oppblåst!!

Mamma-til-3

Forelsket i forumet
Flere enn meg som er sinnsykt oppblåst? Er vanligvis veldig tynn, men er nå snart i uke 6 og magen buler som om jeg skulle vert i uke 20! Går dette ned igjen på noe tidspunkt? Jeg klarer jo ikkje å skjule magen for folk heller, buksene passer ikke lenger.. Er jo forsåvidt en fin kul, men er ikke så gøy når jeg vet at det bare er luft ;-)

I uke 5 og har det på samme måte. Måtte bite i det sure eple og kjøpe mammathighs for å ha noe på trening i dag...

Er i uke 8 og det har blitt litt bedre :)

Ja jeg har en del mammaklær liggende fra mine to forige svangerskap, men synst liksom det var litt vel tidlig å måtte ta de i bruk ;-)

Jeg må bruke store gensere og holde magen inne. Har til vanlig flat mage, men nå blir den oppblåst av alt. Er i uke 6 :)

Jeg også er veldig oppblåst. Er mellom 6 og 7 uker på vei. Har vurdert å kjøpe mamma bukser, for buksene mine passer ikke lenger.

Er 5+3, begynte allerede forrige veke å bli oppblåst. Ikkje så masse på dagtid heldigvis, mest på ettermiddag/kveld. Eller - i går klarte eg nesten ikkje å få meg skibuksa mi, det var jo festlig tidlig..

Er litt oppblåst ja! Forrige gang så begyte jeg med mammaklær alerede i uke 5!!

Alt av bukser presser på, skal prøve gravidbuksa mi fra sist i løpet av dagen. Nå har jeg kosebukse på :)

Sukk..ja..trangere bukser..
Ikke noen som vet om det finnes stormotebutikker som selger mammamodeller?

For om man må veldig opp i str i livet, så blir det veeeeldig slaskete i lårene...

Jeg er ganske stor i utgangspunktet, så med den oppblåste magen i tillegg føler jeg meg bare enda feitere... Ser ikke gravid ut, ser bare ut som jeg har lagt på meg masse. Er ikke så kult det heller :confused:

Er 6 uker og magen ser ut som en ballong :p Er så utrolig oppblåst.. Føler meg full av luft, men føler ikke at noe kommer ut.. begynner å bli forstoppa og har så utrolig vondt. Noen gode forslag til hva man kan gjøre som hjelper når man er gravid?

Er så oppblåst nå. Håpløst å skulle holde svangerskapet skjult når man må skifte til uniform samme kollegaene.

Er 6 uker og magen ser ut som en ballong :p Er så utrolig oppblåst.. Føler meg full av luft, men føler ikke at noe kommer ut.. begynner å bli forstoppa og har så utrolig vondt. Noen gode forslag til hva man kan gjøre som hjelper når man er gravid?

Magnesium skal visstnok fungere for forstoppelse, jeg har ingen problemer med det og tar tablett hver morgen med magnesium og kalsium.

Back
Topp