Oppblåst!

Bubbafett

Blir kjent med forumet
Hei alle flotte damer:) jeg har vært så utrolig oppblåst i ettermiddag og kveld. Flere som er det? Jeg er i uke 4+5 nå. Au...

Oh, yes!! Tar gjerne flere uker før det gir seg og dessverre... Hold ut!! :)

Gleder meg;) husker ikke at jeg var så oppblåst sist jeg var gravid. Noen råd for å forhindre mest mulig? Noe man bør holde seg unna?:)

Føler meg som en heliumballong!

Gleder meg;) husker ikke at jeg var så oppblåst sist jeg var gravid. Noen råd for å forhindre mest mulig? Noe man bør holde seg unna?:)

Hormoner :P Men det blir nok litt vanskelig :P Neida. Du kan alltids prøve og holde magen godt i gang (aktivitet, drikke mye og spise fiber osv) og unngå de matvarene du får mye luft av (løk, kål, brus osv). Men det har mye med graviditetshormonene å gjøre...

Hormoner :P Men det blir nok litt vanskelig :P Neida. Du kan alltids prøve og holde magen godt i gang (aktivitet, drikke mye og spise fiber osv) og unngå de matvarene du får mye luft av (løk, kål, brus osv). Men det har mye med graviditetshormonene å gjøre...

Ok, takk:) ble jo helt uvell her i ettermiddag. Var i bursdagsselskap med mye familie tilstede som ble nysgjerrige på hva som plaget meg, endte opp med at jeg tok oppvasken så jeg kunne være på kjøkkenet i fred:D haha..

Jeg har vært skikkelig oppblåst, men det har begynt å gi seg litt nå *bank i bordet* :)

Samme her,er veldig oppblåst og får menssmerter opp til flere ganger om dagen og natta,er 5+2:)

Var veldig oppblåst i starten spesiellt på natta. Siste 3 dagane har da roa seg betraktelig ned. Har tatt ein drikkebiola kvar dag.. mulig da har hjulpet på

På tur hjem fra familiemiddag, med åpen buksesmekk;)
De trange, nye buksene jeg kjøpte på fredag må nok brukes ofte fremover mens jeg får de igjen:)

På tur hjem fra familiemiddag, med åpen buksesmekk;)
De trange, nye buksene jeg kjøpte på fredag må nok brukes ofte fremover mens jeg får de igjen:)
Haha;) vi har vært på juletrefest mdd bhg til toåringen, penklærne føltes som holdin-plagg selv om det helt sikkert ikke så sånn ut;D haha

Back
Topp