Oppblåst!

LykkeligPrøver

Forelsket i forumet
Flere her som er veldig oppblåst?
Jeg er så oppblåst at det ser ut som jeg er 4 mnd på vei. Liker det ikke, blir vanskelig å skjule dette hvis det fortsetter.

Jeg er også veldig oppblåst! Ble gravid og POFF! sa det :D
Ser kanskje ut som 5-6 også jeg! :p men så er ikke jeg så veldig liten til vanlig....
Føler nesten at alle ser det på meg jeg om dagen, selv om jeg vet at ingen kan se noen forskjell under den store jakka :p

Jeg er også veldig oppblåst! Ble gravid og POFF! sa det :D
Ser kanskje ut som 5-6 også jeg! :p men så er ikke jeg så veldig liten til vanlig....
Føler nesten at alle ser det på meg jeg om dagen, selv om jeg vet at ingen kan se noen forskjell under den store jakka :p
Hehe, akkurat som jeg skulle sagt det selv :p greit dette er min nr 5 i løpet av 5 år, men mage når jeg kun er 5/6 uker på vei er uaktuelt.

Var mer oppblåst rundt ikm! Har gitt seg på dagtid nå, men ser rimelig gravid ut på kvelden ja! :P

Storebror spurte i helgen om jeg var gravid.. (han er 6) siden jeg hadde sånn mage som da jeg var gravis… Er ganske oppblåst selv. Synes vel godt siden jeg er relativt slank (foreløpig, hehe)

Du har skikkelig kul da :p hvor mange uker?
Ja, hard er den også. Like stor på morgenen nesten. Er kun 6 uker. Aldri vært borti dette før, pleier å ha liten mage og den kommer først rundt uke 12/14.

Var mer oppblåst rundt ikm! Har gitt seg på dagtid nå, men ser rimelig gravid ut på kvelden ja! :P
Heldig du :) du kan få litt luft av meg, jeg lover :p

Ja!! Brukar gravidbuksene allereie, klarer ikkje at noko strammar over magen ;)

Ja jeg er veldig oppblåst. Også virker livmora "hoven" når jeg ikke er så oppblåst. Så sønnen min i morges (4 år), jeg sto i trusa og sportsbh, "mamma, du har fått en bomp" jeg bare "hvor da?" også pekte han nede på magen min å bare "DER". haha. såe jha...
Er jo ikke så stor da så synes jo veldig fort vis d blir noe.

Jeg har 4 barn så dette er mitt 5 svangerskap :) jeg fikk ikke noe raskere mage med nr 2, men med nr 3 kom den fort. Men igjen, jeg ble gravid med nr 3 når nr 2 kun var 3 mnd :p denne gang er det noe lenger mellom

Godt å høre det er flere ;)

Ja!! Brukar gravidbuksene allereie, klarer ikkje at noko strammar over magen ;)
Jeg har også begynt med gravidbukser :)
Måtte til byen og kjøpe inn her en dag. Et syn for guder vil jeg tro der jeg snek meg mellom stativene på mamma-avdelingen livredd for å bli oppdaget :p :laughing002

Gjett om jeg er! Måtte ut og shoppe diverse bukser med strikk i livet i går etter å ha gått en dag med jeans som passet for en drøy uke siden men som var nesten umulig å få igjen og presset vondt på magen i går. Måtte ha glidelåsen delvis nede på buksa og belte som holdt det hele i hop. Heldigvis er jeg glad i store gensere, som skjuler både kreativ bukseløsning og oppblåst mage, men det skal ikke mye til før magen dytter på den vide også genseren nå

Ja, oppblåst her også...

To av mine favorittjeans har revnet de siste ukene, så nå skulle jeg ut å kjøpe nye! Heldigvis foreslo mannen at jeg bare kunne kjøpe gravidbukser siden det er lenge til jeg trenger vanlig igjen:P han vet at jeg elsker gravidbukser... Hehe... Så da ble det to nye her om dagen:-)

Eneste ulempen er at vanlige bukser som et høye på livet kan holde magen litt på plass, men med bare joggebuksestoff på toppen så er det jo ikke akkurat noe hold mot en oppblåst mage:P

Back
Topp