Oppblåst

Bellie

Glad i forumet
.. Bare jeg som ser ut som jeg er 5mnd på vei allerede? Har vært skikkelig oppblåst de siste to dagene - håper det går over, hvis ikke kan det bli vanskelig å skjule framover ;)

kjempe oppblåst og har store luftsmerter i magen.....

Har vært kjeeeeeeempe oppblåst i flere uker uten å forstå hvorfor :p helt til jeg fant ut at jeg er gravid ofc :D det har vært så gærlig at jeg måtte ha på meg sånn "hold-inn-bestemortruse-sak" :D var på apoteket nå for 3 dager siden og fikk anbefalt å prøve Miniform tabletter mot luft i magen/luftsmerter. De kan brukes av gravide, opptil 3-4 tabletter daglig ;) Miniform (dråper) brukes tom ved kolikk hos små babisa, så det er helt ufarlig :) Nå kan jeg faktisk trekke inn magen igjen, deeeeilig :D

Last edited:
Jeg å er veldig oppblåst :-/ ser ut som jeg er laaangt på vei :-P

Synes ikke på meg. Synes det er synd for jeg savner den store magen sånn. Håper den blir større snart :)

Har også vært sååå oppblåst de siste 2 mnd å folk har kommentert magen :o
bor i ei lite bygd så folk vet vi har prøvd:p

Vært kjeeeempeoppblåst.. <3 minifom <3 merket kjempeforskjell dagen etter. Det var skikkelig deilig å kjenne at magen ble normal igjen og ikke føltes som om den skulle sprekke :D

Er oppblåst på kvelden ja, går alltid i joggebukse hjemme, orker ikke vanlige bukser når jeg ikke må.

Jeg er kjempe oppblåst og det er ubehagelig å skulle ha stramme bukser på... kjenner jeg gruer meg til jobb i morra...

Fant ut i dag hvorfor jeg kansje ser litt mye gravid ut da, er jo dobbel så oppblåst som med de to første svangerskapene :p
fant ut at jeg venter tvillinger :p
Så gøy - gratulerer! Jeg føler meg også som jeg venter tvillinger, hehe:confused:

Fant ut i dag hvorfor jeg kansje ser litt mye gravid ut da, er jo dobbel så oppblåst som med de to første svangerskapene :p
fant ut at jeg venter tvillinger :p

Så gøy at vi er fler, med tvillinger assa :P jeg også venter tvillinger. Når har du termin?

Back
Topp