Oppblåst!!!

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Magen eser ut som en stinn ballong etter at jeg har stått opp!
Merker at fordøyelsen har satt ned tempoet, hva kan man gjøre?
 
Samme her! Veldig oppblåst på kvelden. For meg hjelper det med mer fiber og masse vann.
Så det var noen som anbefalte noe de kalte frukt å fiber, så det på en av de andre trådene. Skulle vist funke bra :) ikke prøvd det selv ennå
 
Samme her! Veldig oppblåst på kvelden. For meg hjelper det med mer fiber og masse vann.
Så det var noen som anbefalte noe de kalte frukt å fiber, så det på en av de andre trådene. Skulle vist funke bra :) ikke prøvd det selv ennå
Du er ikke alene. Ser høygravid ut på kvelden. Å magen er treg som ett tannhjul fullt av sand.
Druer, svisker skal jo funke. Funker ikke på meg. Men funket på venninna mi.
 
Oppblåst til tusen !!! :confused: Heldigvis ikke treg mage, og det tror jeg har sammenheng med at jeg drikker aloe vera og har gjort i et halvt år :D
 
Oljess. Systemet mitt har hengt seg opp. Biola skal visst være bra, prøver det. Og svisker. Ei skje linfrø som har ligget i vann over natten. Håper på bedre tider i systemet!
 
Frukt og fiber er tingen jenter!:)

Eneste som reddet meg forrige gang:)
 
Du er ikke alene. Ser høygravid ut på kvelden. Å magen er treg som ett tannhjul fullt av sand.
Druer, svisker skal jo funke. Funker ikke på meg. Men funket på venninna mi.

Druer er risikosport føler jeg :p jeg blir vertfall super fisen på det til vanlig :p

Når jeg jobbet i barnehage hadde vi begrensning på hvor mye rosiner ungene fikk lov til å spise, for det ble noen salige bleier etterpå. Så kanskje rosiner er tingen?
 
Samme her! Veldig oppblåst på kvelden. For meg hjelper det med mer fiber og masse vann.
Så det var noen som anbefalte noe de kalte frukt å fiber, så det på en av de andre trådene. Skulle vist funke bra :) ikke prøvd det selv ennå

Frukt og fiber får du på apoteket :) Bare husk at det ikke må brukes for ofte, maks tre ganger per uke, da det inneholder rabarbra som er vanedannende for tarmen.
 
Frukt og fiber, er noe slags tabeletter/karameller? Isåfall så tror jeg at jeg har sett noe sånt før. Får svinge innom apoteket i morgen.Dette er IKKE godt! Føler jeg har luft i magen til under haken og ikke får det eller bommelom ut :(
 
Frukt og fiber, er noe slags tabeletter/karameller? Isåfall så tror jeg at jeg har sett noe sånt før. Får svinge innom apoteket i morgen.Dette er IKKE godt! Føler jeg har luft i magen til under haken og ikke får det eller bommelom ut :(

De finnes som tabletter, tyggetabletter (minner om karameller, ja, men ikke verdens beste smak), og pulver som røres ut i vann og blir litt geleaktig :) Egentlig er det bare pulveret som er anbefalt for gravide. Det inneholder ikke rabarbra.
 
Jeg kjøpte en pakke på helsekost idag:) fikk en pakke med 6 ekstra karameller på kjøpet.

I forrige svangerskap spiste jeg bare 1/2 og det hjalp meg!
 
Back
Topp