Oppblåst!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg er 5 + 2 med nr 2 og har vært sykt oppblåst de siste dagene! På kveldene eser magen skikkelig ut, men også om dagen er den større enn vanlig! Måtte kjøpe gravidbukse i dag (flaut, men sååå vondt og trangt med vanlige bukser på jobb)
 
Jeg er 5 + 2 med nr 2 og har vært sykt oppblåst de siste dagene! På kveldene eser magen skikkelig ut, men også om dagen er den større enn vanlig! Måtte kjøpe gravidbukse i dag (flaut, men sååå vondt og trangt med vanlige bukser på jobb)
hårstrikk fra knapphullet til knappen :D
 
Takk :) prøvde det på jobb i dag, men da gikk smekken helt ned og jeg fikk "sæggefu" hehe
på HM får du kjøpt "magebelter" som du kan bruke over buskene dine..
koster ikke mye å fåes i sort og hvit.

magebelte-til-gravide-18400-300x450.jpg
 
Jeg har også allerede kjøpt to gravidbukser.. Blir så oppblåst de første ukene, og da orker jeg ikke å ha på stramme bukser.. Og jeg er bare 4+1 i dag ;)
 
Eg og er oppblåst, men nekter å begynne med gravid bukser enda:p går med litt løse bukser og om det strammer for mye bruker eg strikk
 
Har det på samme viset. Går stort sett i kun joggebukser her for tiden. Blir mer stas med mage når det er babyen som gjør magen stor og ikke treg mage som gjør det ;)
 
Back
Topp