Oppblåst

Odelia

Flørter med forumet
Jeg er så UFATTELIG oppblåst!! Ser ut som jeg er gravid i fjerde eller femte måned, herregud! Tørr nesten ikke gå ut, er redd for å avsløre meg selv. Haha!

Noen tips som kan hjelpe?? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her! Og jeg er 6+5 i morgen!! Er det din første eller? Dette er min andre og var ikke så tidlig oppblåst med første.

Samme her! Og jeg er 6+5 i morgen!! Er det din første eller? Dette er min andre og var ikke så tidlig oppblåst med første.
Dette er min andre også, og akkurat som deg var jeg ikke noe særlig oppblåst så tidlig.. En smule irriterende :)

Oppblåst uten sidestykke her også. Gassutslipp som på en oljeplattform på kveldstid :-/ Mannen bare ler heldigvis. :)
Eneste som kan hjelpe er vel å holde seg unna mat som kan øke gassproduksjon. Karve skal hjelpe mot luft. Minifom fra apotek hjelper også. :)

-iPhone appen-

Mhm, 8/9 uker på vei her men ser ut som om jeg er mange måneder på vei. Skal ut og kjøpe meg noen behagelige skjørt og bukser i dag, orker ikke bruke de stramme jeansene mine lengre. Har også lagt på meg et kilo så langt, så det kan vel også være en grunn til at magen er litt større :oops:

Her har det gått over. Var omtrent oppblåst hver dag og kveld. Når blir jeg det kanskje 1 gang i uka. Deilig å slippe det. Er 10+3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Spesielt på ettermiddag /kveld flaut er 8 + 5

Jeg er også sykt oppblåst spesielt på ettermiddag/kveld. Var det i første svangerskap også, bare at da varte det helt frem til termi. Grusomt med så mye fis :-( Hehe!

Termin 2. februar 2015

Jeg tar minifom, og det er fantastisk. Ikke noe skadelig å ta, det går bare gjennom tarmen og deler opp luftbobblene så de blir små og kommer ut. Jeg er bare lei for at jeg ikke visste om det de forrige svangerskapene. :) Lykke til!

Hehe sånn føler jeg også det iblant spesielt på kvelden men regner med det er ganske usynlig at jeg et gravid enda :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Jeg tar minifom, og det er fantastisk. Ikke noe skadelig å ta, det går bare gjennom tarmen og deler opp luftbobblene så de blir små og kommer ut. Jeg er bare lei for at jeg ikke visste om det de forrige svangerskapene. :) Lykke til!

Det hjelper ikke i det hele tatt til meg!

♡Termin 20. februar ♡

Det hjelper ikke i det hele tatt til meg!

♡Termin 20. februar ♡
Så kjedelig da. Tar du mange om dagen? Jega sprer det utover dagen og tar som regel tre stykker til sammen om dagen. Tar jeg bare to får jeg luftsmerter igjen.

Samme problemet her, klarer ikke holde den inn, da blir det vondere.. Folk som ikke kjenner meg tror nok jeg er 5 mnd på vei ;)

Så kjedelig da. Tar du mange om dagen? Jega sprer det utover dagen og tar som regel tre stykker til sammen om dagen. Tar jeg bare to får jeg luftsmerter igjen.

Ja, har tatt 3 om dagen etter tips fra apoteket. Har tatt siden onsdag nå så jeg prøver litt til :)

♡Termin 20. februar ♡

haha.. ser ikke noe bedre ut selv heller! Og i dg hadde jeg på meg trange sykkelklær! Så ut som en stappa pølse!

Back
Topp