Oppblåst

Braxy

Tredje møte med forumet
:DJepp... Sett ut som jeg er halvveis lenge nå, er nr 3 også da så kan jo være noe med det, men fader begynner å bli vanskelig å skjule!!
Flere?

Nr.3 her også. Er 7+2, så skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule det så mye lenger :p Får unngå folk ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er og veldig oppblåst. Hjelper å være hjemme om dagen så jeg kan slipe ut noe av lufta. Magen er størst på kvelden her, men den ser ikke så veldig gravid ut bare litt tjukk. Godt å ha en mann som er flink til å si at jeg er fin akkurat nå for dette er den tida jeg føler meg mest fæl.

Uff ja:p Men er endel sammenkomster på plakaten utover:rolleyes: Har faktisk hatt på meg en sånn light hold in body ved en anledning å:D

Å jada! Ser ut som jeg er 5 mndr på vei bortsett fra at magen er slapp og ikke stram og fin :-P hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Er nr tre her og! er 9+4 og sliter med å skjule det ♡ må vel fortellende snart vel ;) sjefen på jobbet oppdaget der selv på fredag ;) hin hadde hatt mistanke en stund alt ;) litt morro da :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ser ut som jeg er 5-6 måneder på vei

Åhtakk gud for at jeg ikke er den eneste med oppblåst mage... e fikk sjokk når e så meg selv i speilet i går... Den e helt rund, ala mensenoppbløst... snufs.. og jeg som har planen om å holde dette hemmelig lenge :(
I de 2 andre svangerskapene har jeg aldri blitt slik...

Dere damer som er oppblåste og egentlig vil vente med å dele nyheten! Anbefaler å prøve minifom kapsler. Jeg har brukt det to dager nå, og buksene går igjen. Luftsmertene i magen er borte. Veldig deilig! Skjønner nesten ikke at jeg har giddet å ha alle de luftsmertene de andre svangerskapene. :)

Dere damer som er oppblåste og egentlig vil vente med å dele nyheten! Anbefaler å prøve minifom kapsler. Jeg har brukt det to dager nå, og buksene går igjen. Luftsmertene i magen er borte. Veldig deilig! Skjønner nesten ikke at jeg har giddet å ha alle de luftsmertene de andre svangerskapene. :)

Så bra at de virket:)

Back
Topp