Oppblåst???

Bondefruen

Forelsket i forumet
Jada, har vært en god del oppblåst de siste dagene (ja,også før jeg visste jeg er gravid) men dette er et gedigent problem. Jeg er frisør å er konstant sammen med andre mennesker! :eek:
Å samtidig må jeg legge til; det er vel ikke mulig at magen allerede har startet å vokse?? Har et fullgått svangerskap fra før å en SA.. Mgen synes godt! :)
 
Jeg også er ekstremt oppblåst, føler meg som en valross :p
 
Er litt oppblåst her og ja!

Ang. mage, så viser det utrolig tidlig på noen. Vet ikke hvilken uke du er i, men det er uansett veldig individuelt. Tidlig mage har kanskje noe med at man er oppblåst å gjøre også da...

Jeg har litt "polstring" på magen, så viser nok ikke noe her på en stund :)
 
Wææ. Stakkars deg :/ Hos meg kommer det alltid luft når jeg er med folk på jobb. Selvfølgelig :p Tror magen bare er stor pga luft. Livmoren er vell ganske langt nede enda?
 
Tja, livmoren vokser jo,det kjennes godt! Men alt inni magen (tarmer ol) presses oppover så kan være det. Er jo kun 4 uker på vei! Men jeg er ganske tynn, å når jeg bar førstemann så det ut som om magen min huset 2 små;)
 
Jeg å er veldig oppblåst om dagen XD var også det i forrige svangerskap å jeg er veldig tynn så det ser helt merkelig ut :p
 
Jeg blir veldig oppblåst om ettermiddag/kveld. Husker jeg måtte bruke store gensere for å skjule magen sist til uke 12, så spent på hvordan det blir denne gangen :rolleyes: Magen blir vel kanskje fortere stor for hvert svangerskap?? Er min tredje :)
 
Var det jeg tenkte på også, at magen kommer fortere md nr 2 å eeenda fortere md nr 3!:) Så vi satser på at det er grunnen, å at det er kun 1 huleboer der inne;)
 
Jeg er helt sykt oppblåst! Magen er stor og full av luft! Jeg jobber i bhg og kan heller ikke gå rundt å lette på trykket hele tida :p

-Taster fra appen-
 
Den kommer vell fortere 2.gang, men uansett ikke så tidlig. Det er nok pga luft at den er oppblåst. Sliter med det samme selv, og gjorde det sist gang også. Merker magen begynner å bli treigere også, og syns huske det var ganske ubehagelig sist gang :confused:
Gleder meg til den "ordentlige" magen kommer :D
 
Jeg er helt sykt oppblåst! Magen er stor og full av luft! Jeg jobber i bhg og kan heller ikke gå rundt å lette på trykket hele tida :p

-Taster fra appen-
Som førskolelæreren på småbarn jeg jobbet på for noen år siden sa: den beste plassen å jobbe på er småbarn for her lukter det promp i tide og utide, så her er det ikke noe problem å slippe seg. Hahahaha

Jeg er også oppblåst.... Slitsomt!
 
Rimelig oppblåst her å....
Føler at magen er stor å at den vises... Har litt polstring fra før... Får liksom ikke til å holde inn magen nå på samme måte som før... Rart??
 
Føler meg ikke oppblåst som med luft, men er nok det for her har magen gått fra flat til like stor som i fjerde måned i forrige svangerskap. Tror det blir vanskelig å skjule dette i to måneder til :p
 
Back
Topp