Oppblåst;/

eplesol

Betatt av forumet
Blir helt gal av den oppblåste magen min. Ser ut som om at jeg er 6mnd på vei...Har noen her noen tips om hvordan den skal bli normal igjen?

Nei, men om noen har, så vil jeg gjerne få tips jeg også. Magen er kjempestor, noen ganger verre enn andre. Det romler, stikker og braker. Skikkelig ekkel i magen. Vurderer å prøve idoform eller noe slikt om det ikke går bort snart. Masse luftsmerter også :/

Kanskje du kan se på hva og hvor mye om gangen du spiser? Her hjelper det o jeg styrer unna brus, og bare spiser små måltider og drikker litt om gangen ;)

Jeg drikker en del brus..Mat spiser jeg ikke så mye av,da matlysten ikke er helt på topp.. Jeg driver å kutter ut brusen nå da.

Da vil du nok merke stor forskjell, det gjør jeg iallefall ;) Lykke til, det er skikkelig ubehagelig å være så oppblåst!

Da vil du nok merke stor forskjell, det gjør jeg iallefall ;) Lykke til, det er skikkelig ubehagelig å være så oppblåst!

Samme her! Og spesielt på kveldstid! Vil ha meir baby og mindre luft ;-)

Ja,tenker jeg vil merke en stor forskjell når jeg kutter ut kullsyre.Er ikke noe gøy med en mage som ser ut som en ballong.Ikke gøy når mennesker tror man er 6-7mnd på vei og hvis noen gratulerer deg med svangereskapet fordi de kan SE at du er langt på vei,da er det litt flaut å forklare at du er oppblåst og kun 10uker på vei..hehe  Litt klønete skrevet

Kan stemme i på tipsene fra folka over her. Jeg hadde også veldig oppblåst mage en stund, følte meg gedigen og som et gasskraftverk. Men siste par ukene har dette gått over, veldig behagelig! Føler det har skjedd mest av seg sjøl, men kan også spille inn at jeg ikke må spise like mye lenger fordi kvalmen er så og si borte. Så kanskje er du heldig og det går over snart :)

Back
Topp