Oppblåst!!

lykke88

Forelsket i forumet
Er så oppblåst att mine klær begynner bli for små, så minker veeeeeeeldig på bukser som passer (allerede)!! Litt for tidlig det da.. heheemoticon  Var ikke helt i planene att klærne skulle bli for små allerede! Jaja, godt med tights og joggis, funker det!emoticon hehe
Gleder meg til det blir en gravid mage jeg kan være stolt av å gå med intillsittende topper og vise den stolt frem! emoticon
Jaja, skjule den en stund til og finne frem litt større topper! emoticon
 
Hehe, samme her. Buksene mine har blitt alt for stramme. Her går det i joggis og tights også emoticon
 
Er oppblåst æ åsså, ser ut som æ e 5mnd på vei, det ska bli deilig når magen virkelig begynne å vises:)
 
jo takk oppblåst her og... og luftig for å si det sånn, Det går træææægt i systemet... 
 
åååå takk guuuud for at jeg ikke er den eneste!!
jeans er en mare å gå med og alt annet som strammer på magen, lenge leve tights sier bare jegemoticon greit med mage når jeg er et stykke på vei, men mage når en er 6 uker på vei var ikke akkurat planen:-(
 
Enig med deg Emmy 85!! emoticon  Og treg mage her også ønskernr2! :)

 
Er også forferdelig oppblåst, særlig på ettermiddag/kveld. Må prøve å unngå å spise sånt som gjør meg oppblåst, så blir det ihvertfall ikke verre en det må bli.. Og så har jeg jo litt mage igjen fra sist svangerskap emoticon, så ser jo ut som jeg er en 5-6 mnd på vei. 
 
Magen er veldig rar! VELDIG myk hud, fast hud,, stivhets følelse, oppblåst (ser 4mnd på vei ut), ved berøring føles det helt rart!! Merkelig hvordan magen er! emoticon  Veldig fantastisk følelse til å være så kort tid på vei!! Stikker endel innimellom.. stikkingen er kommet lenger opp i magen! Føles tryggere da emoticon  Og er ikke så ofte hos meg lenger!! emoticon
 
Back
Topp