Oppblåst x1000

Syns også det var verre for et par uker siden. Skikkelig ubehagelig og det føltes som at systemet stoppet så opp at maten jeg spiste ikke kom videre.
Samme her, følte meg stappa hele tiden!

Opplever dere at kroppen også holder mye på væske? Jeg oppdaget til min forferdelse at jeg har gått opp 5 (!!!) kilo siden jeg ble gravid, og jeg har virkelig ikke spist i nærheten av sånne mengder at det stemmer med vektoppgangen! Magen står rett ut som en ballong, og jeg føler meg tjukk og uvel i egen kropp. Det var ikke sånn som dette sist... Men jeg lurer på om kroppen blodholder på vann, og at det bidrar til både kroppsfasongen og vektoppgangen.

Opplever dere at kroppen også holder mye på væske? Jeg oppdaget til min forferdelse at jeg har gått opp 5 (!!!) kilo siden jeg ble gravid, og jeg har virkelig ikke spist i nærheten av sånne mengder at det stemmer med vektoppgangen! Magen står rett ut som en ballong, og jeg føler meg tjukk og uvel i egen kropp. Det var ikke sånn som dette sist... Men jeg lurer på om kroppen blodholder på vann, og at det bidrar til både kroppsfasongen og vektoppgangen.

Jeg samler nok endel vann allerede. Gifteringen er for trang, og fått kommentarer på at jeg er litt puffy i ansiktet gått opp 4-5 kg selv (13+2). Magen er fremdeles ofte helt ballong, men ikke like kronisk som før

• Liker
Reactions: TKW

Akkurat sånn har jeg det og. Mannen tuller med at det er fordi jeg spiser brødskive med nugatti og drikker sjokomelk, men når jeg spyr 6-8 ganger om dagen holder ikke den argumentasjonen for meg :mad:

Han liker ikke at jeg sier jeg føler meg tjukk og dvask heller. ‘’Du bygger jo baby!’’ Men jeg har rett på absolutt alt jeg føler til enhver tid, så får jeg heller klage til noen andre.

Han mener det bare godt da, men jeg er ikke helt fan av den fremgangsmåten akkurat nå :dead: Trenger å syte litt så jeg kan godta det etterhvert!

Hahahaha... prøvde en bukse igår som for 2 mnd siden var for stor... jadda... Fikk ikke igjen knappen... Lo så jeg skrek... å tenkte at dette bør være verdt det:smiley-bounce022:cool01:hilarious:
Er veeeeldig oppblåst å nyter det igrunn:happy: synlig på kveldene under kjortelen på jobb..
Kose mæ å prompe i tide å utide:angelic::angelic:

Back
Topp