Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!... Hurra..flere som føler seg oppblåst om kveldene? Ser ut som jeg er 7mnd på vei noen kvelderubehagelig er det og!
flere som føler seg oppblåst om kveldene? Ser ut som jeg er 7mnd på vei noen kvelderubehagelig er det og!
Jeg syns sviskekompott med melk funker utmerket. Har tidligere brukt laxoberaldråper med god effekt. De tas på kvelden også går man på do neste morgen.Jeg er så oppblåst og forstoppet HELE tiden, ser ut som jeg er 6 mnd på vei.. :O Skikkelig ubehagelig. Skal sies at jeg sliter med magetrøbbel til vanlig også.. Er det noe som har tips til mageregulerende/avføringsmiddel som er ok å bruke og faktisk virker?
Takk! ELSKER sviskekompott, så det er jo perfektJeg syns sviskekompott med melk funker utmerket. Har tidligere brukt laxoberaldråper med god effekt. De tas på kvelden også går man på do neste morgen.
Laxoberalen lager ikke sånnder intens avføringstrang. Man klarer fint å knipe igjen til man har en do tilgjengelig. Men sviskekompott fungerer minst like bra, kanskje bedre tl og med. Så jeg brukerTakk! ELSKER sviskekompott, så det er jo perfektså redd for å ta ting på kvelden også må jeg på do på morgenen mens jeg er på tbanen
![]()
Kaffe og snus gjorde jo underverker tidligere, meen av naturlige årsaker er det ikke mye av d om dagen![]()
Med mindre man er på ferie i bulgaria og får laxoberal på apoteket derLaxoberalen lager ikke sånnder intens avføringstrang. Man klarer fint å knipe igjen til man har en do tilgjengelig. Men sviskekompott fungerer minst like bra, kanskje bedre tl og med. Så jeg bruker![]()
Haha! Da er instruksjonene verre enn produktet! Da jeg brukte det nesten fast en liten periode brukte jeg 8 dråper.Med mindre man er på ferie i bulgaria og får laxoberal på apoteket derfikk beskjed av dama i kassa om å ta 30 dråper før jeg la meg
![]()
![]()
Japp, oppdaga det da jeg kom hjem og fikk sjekka den norske bruksanvisninga hahaHaha! Da er instruksjonene verre enn produktet! Da jeg brukte det nesten fast en liten periode brukte jeg 8 dråper.
Jepp, er 14 uker i dag og har så vidt fått en liten bump som jeg faktisk tror kommer av at jeg er gravid, men om kveldene har jeg vært så oppblåst at det har sett ut som gravidmagen har kommet for fullt i flere uker allerede.flere som føler seg oppblåst om kveldene? Ser ut som jeg er 7mnd på vei noen kvelderubehagelig er det og!