Oppblåst opp og i mente..

cco

Flørter med forumet
Herreguuuud jeg er så oppblåst!! Ser ut som jeg er gravid i 6 mnd med trillinger, og drømmer om å finne fram gravidbuksa.. i uke 6+5..
Forrige runde fikk jeg ikke synlig mage før rundt uke 20.. hvor skal dette ende??!!
Flere som sliter med luftig- michelin-mann-feeling for tiden?

Haha, samme her! Jeg orker ikke gå med vanlige bukser, her går det i i tights og gravidbukse!

Samme her! Er snart 10 fullgåtte uker, men servut som om jeg er over halvveis....
Og jwg har brukt mamma bukser siden uke 7 :)

Det FØLES som jeg har mer mage enn jeg hat, men ser visst ikke sånn ut iflg buksene og kjæresten. Men følelsen er uggen nok. Unner dere ikke det!

Hehe! Rekker opp hånda!
Skjønner ikke når det skal dempe seg litt jeg, for nå er jeg 8 uker og fortsatt veldig oppblåst. Er så lei av å måtte finne klær som dekker alt hver eneste morgen. Selv med tunikaer, synes den:D

Ooooh.. :( er så oppblåst (tror jeg)! Jeg er 9 uker i dag og første gangs..puppene har voks MYE (er vanligvis 75 a, men er nå 75 b). Magen står mer ut enn puppene. . Dette skjer etter frokost.. før frokost er magen mye mindre. Er en kollega på jobben som vet det, sier at magen tydelig har vokst(!!). er dette vanlig? Er det bare luft tror dere? Begynner virkelig å bli redd for at det er flere inni her..

Stooor mage her også. Er 7 uker i dag, og magen er like stor nå som den var i uke 20 i mitt forrige svangerskap... Har dette noe å gjøre med at nå som den har strekt seg it allerede en gang, strekker den seg lettere ut gang nr 2? Selv bare med luft??
Har vært kjempe oppblåst siden uke 5, går bare i leggings og store skjorter og tunikaer. Magen synes likevel. Så tror egentlig at de fleste rundt meg har en god mistanke! He he :p Det er mange som vet at jeg mistet for 2 mnd siden, så de går vel ut ifra at det er noe på gang...
Jeg håpet at magen skulle gå litt ned før den vokste ut til ordentlig baby mage og ikke bare luft, men tviler på at det skjer. Vondt å være så oppblåst. Begynner på formiddagen og blir til langt ut på natta.
Skal på UL i morgen, og hvis alt ser bra ut og hjertet banker, tror jeg at jeg kommer til å fortelle det til noen flere "nære". Orker ikke gå å trekke inn magen! ;)

Går i tights og kjoler her :-) er så oppblåst og magen er svær!

Slenger på noen rier så hadde nok jordmor på føden trodd at jeg var til termin :P

Slenger på noen rier så hadde nok jordmor på føden trodd at jeg var til termin :p
Haha... :p jeg begynner å skjønne at det er ganske stor forskjell på førstegangs og andregangs... ;)

Må stort sett gå i bukser med belter og jeans på jobb. Skal si at det er horribelt. Håper det gir seg snart. Er definitivt lei av at det er mer luft enn unge.

Med nr 1 blåste jeg ut magen i 5 mnd for å kunne se gravid ut. Med nr 2 sleit jeg veldig med å skjule når jeg nermet meg uke 11/12 og nå er jeg ca 10 uker og magen stikker mye lenger ut enn mine megapupper... må nok snart slippe bomba :/

Last edited:
Stooor mage her også. Er 7 uker i dag, og magen er like stor nå som den var i uke 20 i mitt forrige svangerskap... Har dette noe å gjøre med at nå som den har strekt seg it allerede en gang, strekker den seg lettere ut gang nr 2? Selv bare med luft??
Har vært kjempe oppblåst siden uke 5, går bare i leggings og store skjorter og tunikaer. Magen synes likevel. Så tror egentlig at de fleste rundt meg har en god mistanke! He he :p Det er mange som vet at jeg mistet for 2 mnd siden, så de går vel ut ifra at det er noe på gang...
Jeg håpet at magen skulle gå litt ned før den vokste ut til ordentlig baby mage og ikke bare luft, men tviler på at det skjer. Vondt å være så oppblåst. Begynner på formiddagen og blir til langt ut på natta.
Skal på UL i morgen, og hvis alt ser bra ut og hjertet banker, tror jeg at jeg kommer til å fortelle det til noen flere "nære". Orker ikke gå å trekke inn magen! ;)

Jepp! Det er det alle sier, at med nr2 må de bruke samme klær i uke 10 som med nr1 i 7mnd.

Takk for oppmuntringen ja... :p

Haha, var ikke sånn ment! Beklager. Skal sies at jeg har klart å spise veldig lite de siste ukene, men nå som jeg kan det får jeg tutmage. Skvatt skikkelig etter lunsj i dag. Er veldig smal rundt magen så skal lite til for å se det. Heldigvis må jeg ha på store overdeler pga gått opp flere bh-str, så ingen så magen.

Haha, var ikke sånn ment! Beklager. Skal sies at jeg har klart å spise veldig lite de siste ukene, men nå som jeg kan det får jeg tutmage. Skvatt skikkelig etter lunsj i dag. Er veldig smal rundt magen så skal lite til for å se det. Heldigvis må jeg ha på store overdeler pga gått opp flere bh-str, så ingen så magen.
Hehe, jeg tulla... ;)
Magen min er allerede "lenger ut" enn puppa, ennå de også har vokst. Er liksom sånn midt i mellom opplegg. Skal liksom ikke gå i gravid klær for å avsløre noe, men det skal være behagelige klær som ikke strammer for komforten. :p
Men hvis alt er bra på UL i morra, da begynner jeg å gå i trange topper for å vise magen! :D (troor jeg da...)

Hehe, jeg tulla... ;)
Magen min er allerede "lenger ut" enn puppa, ennå de også har vokst. Er liksom sånn midt i mellom opplegg. Skal liksom ikke gå i gravid klær for å avsløre noe, men det skal være behagelige klær som ikke strammer for komforten. :p
Men hvis alt er bra på UL i morra, da begynner jeg å gå i trange topper for å vise magen! :D (troor jeg da...)

Godt, vet jo aldri med de hormonene, hihi ;)

Høres befriende ut å kunne vise det! Og slippe å forklare hvorfor man er litt treg innimellom :p Jeg ser en del yngre ut enn jeg er, særlig for eldre mennesker, så regner med å få noen kommentarer!

Back
Topp