Oppblåst much?

*Hera*

Glad i forumet
Butikkdama på lokalbutikken stirret på magen min i dag. Hadde nesten ikke øyekontakt mens vi snakket. Hehe :D Er jo bare 5+5, så det er ikke akkurat noe babymage. Heller en stor luftmage... ;)

Jeg er også oppblåst, spesielt utpå ettermiddag og kveld. Når jeg legger meg om kvelden står magen rett ut. Jeg er slank, så det syns veldig godt :-/

Hihiii høres ut som meg :p nå på kvelden ser det ut som jeg er 4mndr på vei :p

oh yes! Har nesten "innovermage" til vanlig.... Nå buler den ut i en fin kul... Så må allerede prøve å skjule det litt...

Hver morgen er jeg flat og utover ettermiddag/kveld buler den ja... Men i dag bulte den til og med litt når jeg våknet...

Selv om det ikke er "babymage" ennå, får vi late som :-P

Nå har jeg litt sånn blubbe mage, er ikke så veldig liten jente ;)
Men merker jeg er mer oppblåst ja! Av og til så går jeg å klapper meg på magen, da føler jeg meg litt teit, for jeg er jo ikke 8 uker enda en gang, hehe

hehe, skjønner hva du mener... For jeg gjør d jeg også, når ingen ser meg:-P

*kosebabymage*

Blue_Bubbles skrev:
hehe, skjønner hva du mener... For jeg gjør d jeg også, når ingen ser meg:-P

*kosebabymage*

Tror jeg blåser magen litt ut også, sånn at folk skal se jeg er gravid :P Hihi

Hihi..svigermor var på besøk hos oss i dag, og hun begynte å hinte med at det er så mange som er gravide nå! Men hun hadde bare et eksempel! Og det er veldig ulikt henne å legge seg bort i ting :) men det spørs om min store oppblåste mage er kilde til litt nysgjerrighet :)

vi fortalte det til mamma og pappa her om dagen, og pappa kommenterte at ja, han tenkte å spørre om jeg hadde lagt på meg, men man spør jo ikke om sånt, så han hadde latt vær ;p
Sambo spurte kommenterte også om jeg hadde begynt å få mage.

Joda, har begynt å få mage, men hva som er inni den er en annen sak. 

Oppblåst, jeg?? :p

Jaaaaa... er jævlig oppblåst her også. Gjerne fra ettermiddagen og utover. I dag begynte det tidligere... Venter bare på att noen skal spørre liksom.

dagen etter jeg fikk vite det (ca 4 uker) snakket jeg med noen kollegaer, vi snakket om barn og hun ene sier til meg: det kommer vel noen fler etter hvert? jeg tar meg til magen å sier at ja, vi har en på vei... hun nikker til meg, himler med øynene og sier ja, jeg ser jo det!
flere på jobb i dagene etterpå som kommenterer om jeg har lagt på meg... ser ut som jeg er 4-5 MND på vei!!! men så tidlig??

Back
Topp