Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Butikkdama på lokalbutikken stirret på magen min i dag. Hadde nesten ikke øyekontakt mens vi snakket. Hehe :D Er jo bare 5+5, så det er ikke akkurat noe babymage. Heller en stor luftmage... ;)
Nå har jeg litt sånn blubbe mage, er ikke så veldig liten jente ;)
Men merker jeg er mer oppblåst ja! Av og til så går jeg å klapper meg på magen, da føler jeg meg litt teit, for jeg er jo ikke 8 uker enda en gang, hehe
Hihi..svigermor var på besøk hos oss i dag, og hun begynte å hinte med at det er så mange som er gravide nå! Men hun hadde bare et eksempel! Og det er veldig ulikt henne å legge seg bort i ting :) men det spørs om min store oppblåste mage er kilde til litt nysgjerrighet :)
vi fortalte det til mamma og pappa her om dagen, og pappa kommenterte at ja, han tenkte å spørre om jeg hadde lagt på meg, men man spør jo ikke om sånt, så han hadde latt vær ;p
Sambo spurte kommenterte også om jeg hadde begynt å få mage.
Joda, har begynt å få mage, men hva som er inni den er en annen sak.
dagen etter jeg fikk vite det (ca 4 uker) snakket jeg med noen kollegaer, vi snakket om barn og hun ene sier til meg: det kommer vel noen fler etter hvert? jeg tar meg til magen å sier at ja, vi har en på vei... hun nikker til meg, himler med øynene og sier ja, jeg ser jo det!
flere på jobb i dagene etterpå som kommenterer om jeg har lagt på meg... ser ut som jeg er 4-5 MND på vei!!! men så tidlig??