Her er den også såååå oppblåst[emoji16] I går spurte samboeren om jeg virkelig hadde fått så mye mage allerede denne gangen[emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så hva legen tenkte når jeg kom inn på kontoret i går. Han sa «ja du er gravid ja», men med øynene sa han for en stor mage du må være lenger på veg enn du tror. Hahaha det var så merkelig for det var det som lyste ut. Jeg sa ja dette et nok bare luft spørs hvor lenge jeg kan skjule det på jobb. Flaks det ikke er sommer!
Oppblås her også! Ikke bare på kvelden, det er jo hele dagen jeg må gå med løse klær for å skjule det. Godt det er litt kaldere tider..
synest kanskje det hjelper litt å drikke et glass sitronvann på morgen før jeg spiser.
Oppblås her også! Ikke bare på kvelden, det er jo hele dagen jeg må gå med løse klær for å skjule det. Godt det er litt kaldere tider..
synest kanskje det hjelper litt å drikke et glass sitronvann på morgen før jeg spiser.
Oh yes! Her er det luftballong trur ikke d gav seg til meg, ble liksom erstattet med babymagen sistHusker lite fra sist jeg var gravid... hvor lenge er det vanlig magen er oppblåst av luft??
Bare 7+0 i dag men kommer virkelig til å slite med å holde dette skjult fremover [emoji85]