Oppblåst mage!

Her er den også såååå oppblåst[emoji16] I går spurte samboeren om jeg virkelig hadde fått så mye mage allerede denne gangen[emoji23][emoji85]

Oppblåst og treg mage, og mye magevondt som følger.. Blir jo enda mer sliten av å konstant gå med treg mage.. Må forklare til samboeren at det ikke er bebisen som er så stor, men lufto_O

Hehe!:joyful: Ikke alltid like lett å bli forstått! Men vi blir nok ikke mindre med tiå!:joyful:

Jeg så hva legen tenkte når jeg kom inn på kontoret i går. Han sa «ja du er gravid ja», men med øynene sa han for en stor mage du må være lenger på veg enn du tror. Hahaha det var så merkelig for det var det som lyste ut. Jeg sa ja dette et nok bare luft:knegg: spørs hvor lenge jeg kan skjule det på jobb. Flaks det ikke er sommer!

Jeg så hva legen tenkte når jeg kom inn på kontoret i går. Han sa «ja du er gravid ja», men med øynene sa han for en stor mage du må være lenger på veg enn du tror. Hahaha det var så merkelig for det var det som lyste ut. Jeg sa ja dette et nok bare luft:knegg: spørs hvor lenge jeg kan skjule det på jobb. Flaks det ikke er sommer!

Det som er litt flaut, nesten som om de trur me blåser ut magen med vilje!:joyful::knegg:

Oppblås her også! Ikke bare på kvelden, det er jo hele dagen:smiley-ashamed008 jeg må gå med løse klær for å skjule det. Godt det er litt kaldere tider..
synest kanskje det hjelper litt å drikke et glass sitronvann på morgen før jeg spiser.

Oppblås her også! Ikke bare på kvelden, det er jo hele dagen:smiley-ashamed008 jeg må gå med løse klær for å skjule det. Godt det er litt kaldere tider..
synest kanskje det hjelper litt å drikke et glass sitronvann på morgen før jeg spiser.

Då skal jeg prøve det i morgen!!;)

Da vil jeg også prøve dette i morgen! Føler det allerede ser ut som jeg er i 9.mnd... :bored:

Sliter med å få igjen knappen på arbeidsbuksa mi :P ser ut som jeg er halvveis alt.. uff!!

Oppblåst? Lukter som om noe har krypt inn i meg og dødd :confused: jeg blir kvalm av min egen fis!

Her står magen i spreng og får nesten ikke igjen knappen på buksene mine. Er bare 6+5 så er nok bare luft ja. Idag kunne jeg sikkert fyllt ett hoppeslott med luften som har komt ut Jesus!

Husker lite fra sist jeg var gravid... hvor lenge er det vanlig magen er oppblåst av luft??

Bare 7+0 i dag men kommer virkelig til å slite med å holde dette skjult fremover [emoji85]

Er 9+2 i dag, og var veeeeeeeeeldig oppblåst denne uka. Slet med å sove på magen liksom. Men plutselig var det over rett før helgen. Og har ikke merket noe siden. Så håper det er over. Kan jo ikke holde frem slik for alltid :dead:

Husker lite fra sist jeg var gravid... hvor lenge er det vanlig magen er oppblåst av luft??

Bare 7+0 i dag men kommer virkelig til å slite med å holde dette skjult fremover [emoji85]
Oh yes! Her er det luftballong:facepalm: trur ikke d gav seg til meg, ble liksom erstattet med babymagen sist:p

Back
Topp