Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja! Vil jo ikke at folk skal spørre nå. Er jo ikke babymage, er luftmage
Karve skal hjelpe sier dem, ikke at jeg har prøvd eller vet om man bør ta det som gravid, men hørt mange som bruker det
Går kun i joggebukser om dagen. Alt klemmer og er vondt å ha på! Ikke funnet noe som hjelper enda
4+5 og synes magen er stor allerede [emoji28] med storesøster var jeg ikke veldig stor men ser for meg magen kommer kjapt denne ganga... og redd luftmagen jeg har nå skal avsløre meg [emoji5]
Veldig oppblåst og orker ikke holde inn magen. Er «sliten» nok i bekkenet pga. all murringen 24/7. Hjalp nok ikke at jeg spiste fårikål til middag. Ser ut som jeg er gravid med tvillinger [emoji85][emoji85]
Off, murringer er ikke godt! Kjenner jeg kan få murringer eller blir kvalm om jeg må holde magen inne Hørtes godt ut med fårikål Kanskje du skal ha twins!
Det håper jeg at jeg er! Tenk så morsomt å få to! [emoji4] Men det er vel for godt til å være sant! [emoji6]
Blir spennende å se hvor mange av oss som får tvillinger Eg håper bare at jeg ikke blir med i twinklubben! Hadde jo selvfølgelig blitt glad til slutt, men hadde kjent på ein angst også, med og i at me har tre fra før og ein mann som er veldig mye vekke! Men for dere som ønsker, så håper eg det blir dere!!
I dag er magen HEEEEEELT krise. Aldri sett den så stor haha! [emoji85]
Flaut [emoji15]