Oppblåst mage!

lise r

Flørter med forumet
Sliter med oppblåst mage! Kan noen typer mat eller drikke hjelpe, eller må jeg bare ta tiden til hjelp? Var vanskelig å skjule magen med dei 3 andre kidså også, men hadde håpet å kunne vente litt med å fortelle! Kun 6 uker, hjelpes!:joyful: Noen som sliter med det samme?

Haha ja! Vil jo ikke at folk skal spørre nå. Er jo ikke babymage, er luftmage:laughing021
Karve skal hjelpe sier dem, ikke at jeg har prøvd eller vet om man bør ta det som gravid, men hørt mange som bruker det

Haha ja! Vil jo ikke at folk skal spørre nå. Er jo ikke babymage, er luftmage:laughing021
Karve skal hjelpe sier dem, ikke at jeg har prøvd eller vet om man bør ta det som gravid, men hørt mange som bruker det

Kan være siden jeg er så ops på denne oppblåste magen, men jeg føler blikkene til kjente bare stuper i mot mageno_O Søkte opp karve, kunne drikke litt litt litt karve te! Og at det hadde virkning, så takk! Tror jeg snakker med legen først, for å være ei hønemor:nailbiting::joyful:

Går kun i joggebukser om dagen. Alt klemmer og er vondt å ha på! Ikke funnet noe som hjelper enda :p

4+5 og synes magen er stor allerede [emoji28] med storesøster var jeg ikke veldig stor men ser for meg magen kommer kjapt denne ganga... og redd luftmagen jeg har nå skal avsløre meg [emoji5]

Går kun i joggebukser om dagen. Alt klemmer og er vondt å ha på! Ikke funnet noe som hjelper enda :p

Godt det ikke er kun meg, men ikke kjekt for deg heller då! Synes det er koselig med litt ekstra mage, men skulle ønske den kunne trekt seg inn, ute blandt folk! Det har vært så godt med høstferie nå, slappe av hjemme! Joggebuksa på, men når det er jobb igjen og jeg aldri gikk i joggebukse.... Nei jeg får vel gå å kjøpe nye bukser, hehe!

4+5 og synes magen er stor allerede [emoji28] med storesøster var jeg ikke veldig stor men ser for meg magen kommer kjapt denne ganga... og redd luftmagen jeg har nå skal avsløre meg [emoji5]

Ja, var rundt der på meg og.. Jeg har har merket at det kommer fortere for hver graviditet! Håper for din del om du vil holde det hemmelig at den ikke blåser seg opp noe mer!:)

Veldig oppblåst og orker ikke holde inn magen. Er «sliten» nok i bekkenet pga. all murringen 24/7. Hjalp nok ikke at jeg spiste fårikål til middag. Ser ut som jeg er gravid med tvillinger [emoji85][emoji85]

Veldig oppblåst og orker ikke holde inn magen. Er «sliten» nok i bekkenet pga. all murringen 24/7. Hjalp nok ikke at jeg spiste fårikål til middag. Ser ut som jeg er gravid med tvillinger [emoji85][emoji85]

Off, murringer er ikke godt! Kjenner jeg kan få murringer eller blir kvalm om jeg må holde magen inne:( Hørtes godt ut med fårikål:angelic: Kanskje du skal ha twins!:Heartred

Off, murringer er ikke godt! Kjenner jeg kan få murringer eller blir kvalm om jeg må holde magen inne:( Hørtes godt ut med fårikål:angelic: Kanskje du skal ha twins!:Heartred

Det håper jeg at jeg er! Tenk så morsomt å få to! [emoji4] Men det er vel for godt til å være sant! [emoji6]

Samme her! Oppblåst som bare det :confused: Har hørt at det skal hjelpe å ligge unna kullsyreholdig drikke, men til nå er det kun PepsiMax/Cola som hjelper mot kvalmen hos meg...

Er også veldig oppblåst, prøv å spis litt svisker, spiser litt sviskekompott selv, syns det hjelper, kan også prøve yoghurt naturell med litt havregryn og litt syltetøy :happy:håper det blir bedre for deg :)

Oppblåst har jeg vært de tre andre gangene, og vet det kommer treg mage hit snart også.. Gir meg selv en uke, så kommer det vel hit også :hilarious:

Blir spennende å se hvor mange av oss som får tvillinger:joyful: Eg håper bare at jeg ikke blir med i twinklubben! Hadde jo selvfølgelig blitt glad til slutt, men hadde kjent på ein angst også, med og i at me har tre fra før og ein mann som er veldig mye vekke!:) Men for dere som ønsker, så håper eg det blir dere!!;)

Blir spennende å se hvor mange av oss som får tvillinger:joyful: Eg håper bare at jeg ikke blir med i twinklubben! Hadde jo selvfølgelig blitt glad til slutt, men hadde kjent på ein angst også, med og i at me har tre fra før og ein mann som er veldig mye vekke!:) Men for dere som ønsker, så håper eg det blir dere!!;)

Signerer denne :)
Jeg er livredd for å få tvillinger! :-p

Back
Topp