Oppblåst mage!!

Betty1234

Forelsket i forumet
IMG_0601.JPG Hei, jeg er i uke 5+3 og er ekstremt oppblåst om dagen. Jeg kommer meg på do så alt er i skjønneste orden der, men jeg er så ille nå at jeg ikke passer buksene mine da de klemmer for mye som gjør at jeg blir ennå mer kvalm og at jeg får vondt. Så nå har jeg kjøpt meg mamma tights på hm og magen min utfyller den ganske godt:hilarious::hilarious:

Legg gjerne ved hvilken uke du er i og av magen din om den er oppblåst eller ikke :happy: alltid koselig med magebilder og ikke minst da kan vi kikke tilbake på trådene senere i svangerskapet :shy:;)

Jeg er 4+4 nå og er mest oppblåst om kveldene. Føler det er sånn som Rillrall sier at det er som rundt mens tid.
Om du er veldig oppblåst Betty1234 hold deg unna kullsyre :)

Jeg er 4+4 nå og er mest oppblåst om kveldene. Føler det er sånn som Rillrall sier at det er som rundt mens tid.
Om du er veldig oppblåst Betty1234 hold deg unna kullsyre :)

Jeg drikker ikke ting med kullsyre da jeg ikke liker det :p:p men har aldri hatt så oppblåst mage før, er helt ekstremt :oops:
Men sliter ikke med treg mage, det fungerer som vanlig :D vil vel neste si at det er lettere og komme meg på do nå som jeg er gravid enn føre jeg ble gravid :wideyed:

Jeg drikker ikke ting med kullsyre da jeg ikke liker det :p:p men har aldri hatt så oppblåst mage før, er helt ekstremt :oops:
Men sliter ikke med treg mage, det fungerer som vanlig :D vil vel neste si at det er lettere og komme meg på do nå som jeg er gravid enn føre jeg ble gravid :wideyed:
Huff, er ikke greit. Håper det kommer seg fort! Kan jo høre med apoteket eller med lege om de har noe som hjelper om det plager deg veldig.

Huff, er ikke greit. Håper det kommer seg fort! Kan jo høre med apoteket eller med lege om de har noe som hjelper om det plager deg veldig.

Tenkte og kontakte legen om det ikke ga seg i løpet av 2-3 dager:shy: man skal liksom ikke bli så oppblåst som jeg er vil jeg tro:eek: men så lenge det kommer noe godt ut av det så er det vel 110% verdt det til slutt :Heartbigred

Er 5+2 i dag og har det akkurat likt! Veldig oppblåst, etter jeg har spist har jeg ikke sjans til å få igjen buksene mine [emoji23]

Jeg var sinnsykt oppblåst sist svangerskap, trudde jeg.. men når jeg fikk vite at det var tvillinger så er det ikke rart magen hadde begynt å vokse litt alt..

Er ikke så veldig ille enda, men husker jeg begynte med gravidtøy lenge før uke 12 sist nettopp pga det. Jeg lurer på om de fortsatt passer meg.

Er 5+2 i dag og har det akkurat likt! Veldig oppblåst, etter jeg har spist har jeg ikke sjans til å få igjen buksene mine [emoji23]
Er bare litt oppblåst på kvelden :)
Er ikke så veldig ille enda, men husker jeg begynte med gravidtøy lenge før uke 12 sist nettopp pga det. Jeg lurer på om de fortsatt passer meg.

Godt og vite at jeg ikke er alene :-)

Tanken om at det kan være to er der, da faren til samboer er tvilling og søsteren til min bestemor fikk tvillinger også skulle jeg egentlig hatt tvillinger selv i 2007 men mistet den ene så har jeg ei jente som fyller 10 i august. Så sjansene er der :-) Åssen er livet med tvillinger ?

Jeg må bruke mamma bukse nå fordi dem vanlige buksene mine klemmer så på magen så jeg får vondt. Og det og prøve og bestille time til tidlig ultralyd var ikke så lett som jeg håpte på.

Back
Topp