Oppblåst mage

Skikkelig oppblåst og mye mageknip. Tåler heller ikke at noe strammer over magen så blir mye joggebukse...Gleder meg til gravidbukser, men føler det er litt tidlig enda...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Knepper opp på kvelden, men jeg synes det er for tidlig med gravidbukse...
 
Kanskje det hjelper med biola f.eks? Om det kan regulere magen litt, samme problem her..
 
Altså, har ikke tenkt å ha på gravidbuksa helt enda altså. Men ved å kjenne strammingen i livet på den vanlige fikk jeg et innfall. Måtte nemlig ha ny bh, da de jeg har har blitt for små. Er vel puppene som har vokst mest hos meg ;)
 
Magen er flat på dagtid og stor på kveldstid her. Rart
 
akuratt det samme her, fikk til og me et spørsmål i går om eg hadde spist masse i julen eller om eg va gravid haha..eg sa: mye mat i julen ;) hihi
 
Hehe.. den julematen er en god kamuflasje :D jeg føler det går ann å se det alt for magen står jo rett ut.. pleier jo ikke det.. sant nok luft og kjærlighet bare, men kulen sitter lissom så langt nede til å være mat... :/
 
har ikke lagt så mye merke til d før NÅ.. herregud så magen ser sprengt ut! :p skal på trening i kveld, blir stress å prøve holde den inne!
 
Jeg er skikkelig oppblåst! Så lever i joggebukser hjemme. Jobbuksa mi er i utgangspunktet litt stor, men nå er det såvidt jeg får kneppet den.. :/
Har et par mammanukser og tights fra sist, så vurderer å finne de frem nå.. Har forresten brukt de ene tightsen allerede :p
 
Jeg er også veldig oppblåst i magen, blir verre og verre utover dagen, så har funnet frem noen tightser, men lurte faktisk på å se på noen mammabukser etter jobb idag, er så lei av tights :p

Har også mye luft og får veldig vondt når jeg står på jobb og ikke har mulighet til å gå på do.. Men absolutt verdt det altså ❤️
 
I dag måtte jeg kneppe opp knappen i buksa i bilen på vei hjem fra jobb... Litt tidlig? :p
 
Back
Topp