Oppblåst mage

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Flere som plages med mega oppblåst mage utover ettermiddag og kveld?
Er jo umulig å ha igjen knappene på buksa :O
Nesten så jeg skulle investert i gravidbukse allerede :D

Joggebukse!❤️
 
Var mye oppblåst i dpo tiden. Ikke så gale nå. Har mer problemer med at jeg er så øm i magen der buksekanten klemmer. Hadde problemer med det sist også,og kjøpte mammabukser ganske tidlig. Mye joggebukser her i huset for tiden.
 
Ganske oppblåst, men går greit med bukse enda. Er ikke så øm som forrige gang, da ble det joggebukse fra uke3 ;p Men første gangen kom jeg på føden i dongeribukse ;) Så spent på hvordan det blir denne gangen :)
 
Er ganske oppblåst, men ikke noe problem med bukse enda hvertfall :p
 
Tights e flott:p Har nåken gravidbokse fra tidligare, så får sjå kati dei blir tatt i bruk. Sånn sett glad me har så gode bukser med strikk på jobben og ganske vide overdeler :p
 
Veldig oppblåst ja..! o_O Godt å ha bukser med strikk.. skifter til joggebukse så fort jeg kan. ;)
Var sånn under de forrige svangerskapene. Måtte begynne med mammabukser ganske tidlig.
 
Haha. Ja må vel lete fram tightsene :D lever i joggebuksa hvis jeg ikke må noe spesielt :)
 
Oh... gleder meg til mammabukser... de er digge!!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Ikke oppblåst enda, men regner med det kommer :)

Håper at litt mer trening denne gang skal regulere magen litt bedre enn forrige gang :p
 
Hvor tidlig begynner dere å bruke/kjøpe mammatøy?
 
Prøver å unngå det:p kanskje mammabukser, men håper å heller gå med store gensre og tunikaer;) bruker mine klær så langt det lar seg gjøre:)
 
spent på hvor lenge jobbuksa mi passer... den er trang fra før... hehe :)
 
Prøver å unngå det:p kanskje mammabukser, men håper å heller gå med store gensre og tunikaer;) bruker mine klær så langt det lar seg gjøre:)
Ja signerer på den.
Bruke egne klær, men må vel investere i noen mammabukser. :)
 
Værste gassprodusenten er brødmat.. Blir jo helt rar! Fiser verre enn en gassfabrikk! (Sorry detaljer) :D
 
Back
Topp