oppblåst i magen

Frøken X

Flørter med forumet
bare meg igjen :) Jeg er så oppblåst i magen på kvelden, magen er helt hard. Jeg er i uke 9. Er det noen som har erfaring med dette? og vet hvorfor det er slik?
Klem
 
hei,har det sånn jeg oxo. magen blir større om kvelden. jeg er 12 uker på vei,men føles og ser ut som om jeg er myyyye lengre på vei.
 
Jeg blir kjempe oppblåst og får mageknip om ettermiddagen/kvelden etter at jeg har spist middag. Det er helt utrolig ekkelt/vondt [:'(] Har aldri hatt sånt får så nå skjønner jeg hva folk mener når de har "problemer" med magen. Det er ganske stor treghet i systemet ellers også ja... ikke rart magen blir stor om kvelden. Det er som regel borte neste norgen og magen er helt flat som en pannekake igjen. Det positive er at vi sparer penger på toalettpapir....he he, litt svart humor er vel lov? Er 6+1 på vei.
 
For treg mage kan en ta idoform. Fåes på apotek. helt i orden for gravide å ta, sa jordmora mi til meg. Har prøvd det før og det kan hjelpe.
 
Jeg er skikkelig plaget med luftsmerter om kvelden og natten. Da blir magen helt hard. Forstår godt at kolikkbabyer gråter mye[:D]
 
Det var utrolig greit å se at flere har det som meg. Jeg tåler ikke melkeprodukter, og reagerer med mye luft og magesmerter om jeg får i meg det. Derfor har jeg vært usikker på om det var jeg som var slurven med kostholdet, eller om det skyldtes svangerskapet. Takk for svaret!
 
ikke bare du som har det sånn iallfall. er i åttende uke og magen ser ut som en ballong....
 
Back
Topp