Oppblåst! *bilder*

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Her er jeg vond og oppblåst i magen! Idag, akkurat 24 timer etterpå er magen mer normal[:D] For vondt hadde jeg jammen igår!

jeg synes magen var kjempe fin både i går og i dag jeg [:D] Du hadde jo DEN baby magen på det første bildet!! fiiine magen[:)]

Det var to fine mager det[:D][:D][:D]
Men fy det var forskjell på de[;)][;)]

JA! Enorm forskjell, sambo fikk sjokk!hihi

Men det var veldig vondt[:(] Forsvant etter 2 timer vel...

Måtte bare ta bilde, ser ut som babymage det første bildet. Gleder meg til magen kommer skikkelig[:D]

har det helt likt med magen min jeg også[:D]er jo noen dager der jeg ser høygravid ut og ikke 3 mnd på vei iallefall[:D]og andre dager viser den nesten ingenting[&:]men det er utrolig vondt med mye luft :(

Ja, det er ikke noe godt. Men det har ikke vært så mye før...så synes det var litt sykt.

Du ser jo skikelig gravid ut på det første [:D] men jeg kan tenke meg at det ikke var no behagelig..
Oppblåst mage er veldig vondt på det (ekstreme)

Ja, var det jeg gjorde. Turde ikke bevege meg ute blandt naboene... de vi leier hos vet det ikke enda, så vil si det til de først før alle naboene får vite det[;)]

ORIGINAL: turteldue

søte deg..
er du litt forstoppet i tillegg?

Hehe, nei... jeg er/var ikke det.

hørtes bare sånn ut...
jeg er noe forstoppet og det gjør at når jeg blir oppblåst er det bare 10000000 ganger verre...

ORIGINAL: gryjenta

har det helt likt med magen min jeg også[:D]er jo noen dager der jeg ser høygravid ut og ikke 3 mnd på vei iallefall[:D]og andre dager viser den nesten ingenting[&:]men det er utrolig vondt med mye luft :(

Magen var veldig fin på begge bildene, men jøss for en enorm forskjell

Ja, stor forskjell.

stor forskjell da, men så nyyyydelig babymage og litt sånn oppblåst mage [:D]

ORIGINAL: FruStina

stor forskjell da, men så nyyyydelig babymage og litt sånn oppblåst mage [:D]

Hehe, takk[:)]

kjempe fin mage

ORIGINAL: Mariemor1

kjempe fin mage

Takk[:)] Gleder meg til magen blir slik på skikkelig[:D]

Hehehe...

Synes du er flott jeg, men ja du var veldig oppblåst i går...Og kan nesten kjenne hvor vondt det var...[&o]

Ja, der var det stor forskjell gitt! [:D] Men fiiiine magen da!! [:D][:D]

Back
Topp