oppblåsbar!

ThereseAa

Forumet er livet
hahaha, sitter å ser på et program på dansk tv3 om noen særdeles rare mennesker!
Det er menn som har noen utrolige naturtro "oppblåsbare" dukker, som de behandler som en kjæreste.

Han ene sier at i begynnelse var det bare sex sex sex, men nå har de dype samtaler og er der for hverandre! [:D]

Jøss.. Men så lenge de lykkelig sammen så..! [;)]

ORIGINAL: babylykke82

Jøss.. Men så lenge de lykkelig sammen så..! [;)]

ja, det ser det jammen ut som de er [:D] 

Er det mulig???
Syns jeg ser det for meg der de sitter i sofaen og sier til hverandre:

Hi hi [:D][:D]

hihihi!
så på et program i går om en som var jomfru som ville bli mann, gikk et kurs om hvordan han skulle være og hva han skulle gjøre, bli kjent med kroppen sin.. å det slutta med at han hadde sex med en dame som var "lærer" ja ja mye rart man gjør[:)]

*kremt-kremt*[8|][8|][8|][8|][8|][:D][:D][:D][:D]

Folk er rare.... [8D]

UFF!! [8|]

jeg så sånt program også, outsiders heter det går på viasat 4 på tirsdager kl 21.30, der var det også en mann som bodde ( de hadde gifta seg oxo!!) sammen med en dukke,som veide det samme som en vanlig kvinne...haha jeg trodde ikke mine egne øyne, fy faen å mange syyke folk det egentlig er i verden ass....:) de hadde også lange dype samtaler, og han fortalte om første gangen han skulle bære hu opp,da mista han henne, og han ba om unnskyldning til henne i 10 minutter, hadde skikkelig dårlig samvittighet og sånn....herregud.....[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Dreams

hihihi!
så på et program i går om en som var jomfru som ville bli mann, gikk et kurs om hvordan han skulle være og hva han skulle gjøre, bli kjent med kroppen sin.. å det slutta med at han hadde sex med en dame som var "lærer" ja ja mye rart man gjør[:)]

Det så jeg også! Fy søren ass. Syns hele programmet var skikkelig ekkelt, men ble liksom sittende og se nesten hele likevel.
Litt som å kjøre forbi en som har kræsja - man vil ikke se noe ekkelt/trist/vondt, men man klarer ikke la være heller!

ORIGINAL: Trin

ORIGINAL: Dreams

hihihi!

Det så jeg også! Fy søren ass. Syns hele programmet var skikkelig ekkelt, men ble liksom sittende og se nesten hele likevel.
Litt som å kjøre forbi en som har kræsja - man vil ikke se noe ekkelt/trist/vondt, men man klarer ikke la være heller!

var sånn her også sa uff og æsj men måtte se det.. de damene kunne jo være moren hans!

Syke, syke mennesker!! [:-]

Back
Topp