OPPBLÅST

Englemafian

Glad i forumet
Føler meg så enormt oppblåst, mye luft i magen har allerede lagt på meg 6 kg[:-] hvordan har dere andre det?

Magen var som en ballong fram til uke 11. Nå er den oppblåst på kvelden, men ellers grei.
Kiloene har kommet og, gått opp 5 kg. Synes ikke jeg spiser mer enn ellers... prøver å ikke stresse, men det blir til at jeg går på vekta støtt. Litt overrasket over at jeg har fokus på dette med vekt, for til vanlig er jeg minimalt opptatt av det??!!!??? 

Gleder meg til magen blir en ordentlig gravidemage da[:D], det blir kooselig

Hallo!

Føler meg oppblåst jeg og, sliter med å få gått på do. [&:] Så av og til må jeg ty til Laktulose.
Når det gjeler vekta, så er ikke den så forandra. Men passer ingen bukser nesten lengre. Vett ikke helt om jeg skal le eller grina. Så joggebuksa er en god "venn" nå. heheh...

( Tror jeg er !5 uker på vei)
klem

heheh... obs! skrivefeil, ikke 5 uker på vei, men 15 uker [:D]

Jeg var oppblåst i begynnelsen, men ikke nå lenger. Ang.vekten så har den gått ned 3 kilo pga all spyingen[:'(]

Jeg kan ofte være litt oppblåst på kvelden, men ellers på dagen merker jeg ikke noe.. Vekta er den samme, jeg har ikke vært syk eller noen ting...Men håper at magen kommer snart, slik at jeg skjønner at jeg faktisk har en liten en inni der!!! [:)]

er oppblåst sånn innimellom bare jeg.. men oftest om kvelden faktisk.
Og fordi jeg kaster opp så mye.. så har jeg gått ned 2 kilo..

hei[:)]

jeg føler meg oppblåst heletiden jeg har fått mage men er mest fordi jeg er oppblåst tror jeg nå har jeg gått opp 1 kg til og blææ hadde håpa at jeg ikke gikk opp så mye på førsten men det går seg til håper jeg.sliter også med å gå på do fortsatt..uansett hav jeg prøver funker det ikke som jeg vil.har hørt at de som har prob m å gå på do har stor sjans for å revne hele veien da de føder håååååper virkelig ikke det skjer hørt at da er det ikke bebien som kommer ut som gjør vondt men det at man rett å slett revner..blir bekymret jeg.

jeg passer heller ingen bukser jeg har lenger så jogge buksene mine har blitt en god venn for meg og hihi
i dag er jeg 14 uker på vei[:D][:D][:D][:D]

tenker sånn på en jeg kjenner fortiden i dag hun hadde termin i dag å da jeg snakka med henne i går var hun klar for å si det sånn lurer sånn på ossen det har gått..er så spent...

En del oppblåst innimellom..er blitt mye bedre etter at min kjære mann kjøpte masse Salte Pingviner på en utenlandsreise[:D] Lagt på meg 6-7kg....

ORIGINAL: Happy84

En del oppblåst innimellom..er blitt mye bedre etter at min kjære mann kjøpte masse Salte Pingviner på en utenlandsreise[:D] Lagt på meg 6-7kg....

ååå??? hi hi hjelper det assa??!! hihi

ååååhååå hehe jeg som elsker lakris som slutta med det da jeg var gravid for de sa at det ikke var noe bra å spise det.jaggu skal jeg prøve det..[:D][:D][:D][:D]

Gjett om det hjalp ja!!!  Mye bedre enn de vemmelige oljene en får kjøpt på apoteket[:D]

He he...kanskje det hjelper på meg og...[8|] uff kan jo ver at det blir for avførende å da kan det skje mye rart......[:D]

hm, ja føler som jeg er dags ventende noen ganger ganske stor mage til og være så lite på vei[:@] kjøper lakris i morgen...jammi[:D]

ORIGINAL: Blåsmurf

Hallo!

Føler meg oppblåst jeg og, sliter med å få gått på do. [&:] Så av og til må jeg ty til Laktulose.
Når det gjeler vekta, så er ikke den så forandra. Men passer ingen bukser nesten lengre. Vett ikke helt om jeg skal le eller grina. Så joggebuksa er en god "venn" nå. heheh...

( Tror jeg er !5 uker på vei)
klem

Mine bukser begynner også å bli litt stramme i livet. Har alltid brukt belter på buksene mine, men når kan jeg ikke det lenger. Hvis du/dere liker å gå i sånne joggebukser, så er mamma buksene geniale. Har selv kjøp 1 bukse. Veldig fin også [:)]

Men du Blåsmurf.. Ser du kommer fra Ålgård [:)] Hvem er du? [;)] Kommer fra Ålgård selv..

Jeg var også enormt oppblåst en periode,det ser dere på magebildet mitt fra uke 9. Magen har gått litt inn nå, men merker at den er mye større om kvelden. Har lagt på meg ca 2 kilo så langt.. Og Huva, du er ikke den eneste som stresser med vekta desverre[:'(]

Angående lakris, det funker veeeldig bra for å få fart på sakene! Men husk at stort inntak av lakris kan føre til høyt blodtrykk, det er derfor det ikke er anbefalt å spise store mengder av det under svangerskapet[:)]

ORIGINAL: Shaanett

Sitter og gomler masse lakris her, har så lavt blodtrykk at det skal ingenting til for å svime av her..
Fikk beskjed av jordmor at hvis den ble lavere nå så ble det visst krise.. [&o]

Huff, såpass ja.. Du får stappe i deg lakris i håp om at blodtrykket stiger da![:)] Neida, men er det noe du kan gjøre for å få opp blodtrykket da?

Jeg hadde mye luft i starten, men ikke nå. Begynte tidlig å ta regelmessig biola (de små flaskene i 4-pakning) og syntes det hjelper veldig på oppblåshet og treg mage. Er magen veldig treg, så blander jeg i 1 sp linfrø. Selv er jeg nå 16+3 på vei og forsatt veldig kvalm og har gått ned 6-7 kg. Godt jeg hadde litt lager fra før, så jeg er ikke bekymret for at den lille ikke skal få i seg nok næring!!

Back
Topp