OPPBLÅST delux!!!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
OMG ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei!!!! Er skikkelig opplåst i magen. Føler meg som en stappa halmsekk. Kan ikke huske å være slik de andre to svangerskapene. Ikke har jeg spist mye i det siste heller.
Jeg har tatt reisesyketbl i to dager pga ekstrem kvalme. Kansje det er disse?
Æsj føler jeg skal sprenge :violent001

Det sies at det er hormonene i kroppen som virker inn på fordøyelsen-> oppblåsthet.
Det er forferdelig tungt, og kan til tider se veldig.... kårni ut :p

Godt å hør at det e flere av oss :) E litt oppblåst t tider æ å :)

Ikke relatert til luften egentlig, men leste nettopp på pakningsvedlegget til reisesyketablettene at man ikke skal ta disse når man er gravid eller ammer.

Det kan jo hende du har noen andre enn de jeg hadde kjøpt da, men jeg sier det allikevel, sånn i tillfelle :)
Jeg er også veldig kvalm, ser du, og hadde et lite håp om at disse kunne hjelpe ;p

Disse som jeg tok kunne en ta, sjekka opp med lege. Men jeg ble fryktelig trett av de så har kutta de ut.
Har faktisk hatt en fin dag i dag sånn kvalmemessig. Nå er det bare denne stooore magen som er litt plagsom :confused::p

Få se bilde da? ;p

Veldig oppløst her og

Hehe samme her. Helt ekstremt på kvelden :p

Er veldig oppblåst på kvelden :p bra jeg har mange oversized gensre i skapet mitt :p

Hehe tror ikke jeg legger ut bilde av en opplåst mage :p Den er litt mindre i dag heldigvis !! Skal heller legge ut bilde når babymagen begynner å komme ca uke 12 :):dance018

Back
Topp