Oppbevaringssystem for leker

Mama Bear

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2016
Vi har vel alle leker i stua, i hvert fall vi med små barn. Gutta har soverom i 2. etg., og med tanke på at de bare er 2 år, og 9 mnd. så blir det automatisk en del leker i stua i tillegg til soverommene deres. Så, damer - vis meg oppbevaringssystemet deres for lekene i stua. [emoji3] Skulle så gjerne hatt noe praktisk som samler lekene på et sted, men samtidig litt fint. Litt smålei av plastbokser/lekekasser rundt omkring.

Vi hadde en trekiste nede i stua. Hvor alt var samla. Tegnesaker, perlesaker og puslespill/spill lå inni ei åpen hylle.

Nå er alt på rommene deres da [emoji14] Men mine er 6 og 11 år gamle

Jeg antar "flytende på gulvet med 2-3 plastkasser i ulik størrelse og farge det mer eller mindre skal være i" ikke var svarer du er ute etter....

Der vi bodde før hadde vi en lekekrok med en 4*4 expedit (heter noe Annet nå) fra IKEA med plastbokser i de nederste som skuffer med leker i og større ting i hyllene og bøker over det igjen

Jeg antar "flytende på gulvet med 2-3 plastkasser i ulik størrelse og farge det mer eller mindre skal være i" ikke var svarer du er ute etter....

Der vi bodde før hadde vi en lekekrok med en 4*4 expedit (heter noe Annet nå) fra IKEA med plastbokser i de nederste som skuffer med leker i og større ting i hyllene og bøker over det igjen

Har sett på denne: http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/spr/89857541/
Den er i hvert fall praktisk. [emoji5]

Her har vi en egen lekekrok i innerste stuen. Mannen har laget noen hyller til barnebøker m.m. Togbordet står der. En større lekekasse med 2 rom og lokk og en oppbevaringspose/eske til som står oppå den største med noen leker løst også . Bilene dems står parkert foran togbordet. Litt for mye,men koselig og grei krok

Hylle fra ikea med med tilhørende kasser inni[emoji4] hver kasse rommer ganske mye [emoji4]

Vi brukte en stor kurvkiste. De er pene å se på, og det er mye plass oppi, og ungen klemmer ikke fingrene om lokket detter igjen. :)

Vi har eget lekerrom i nærhet av stua og har ikke leker på stua lenger, bortsett fra noen få i ei lita kiste fra Skeidar. Men på lekerommet har vi masse trofast reoler med plastkasser og de kunne jeg hatt på stua også om jeg måtte. Synes de er så fine med at kassene kan taes med rundt (unga tar gjerne med seg de kassene de vil ha inn på stua og de taes enkelt tilbake til lekerommet etter bruk). I tilleg er det fint og enkelt å kunne dele opp lekene etter type. Om man velger kun hvite kasser blir det ikke så sjenerende for resten av innredningen heller. Hadde Kallax hylle med kurver på stua der hvor vi bodde før.

Vi har eget lekerrom i nærhet av stua og har ikke leker på stua lenger, bortsett fra noen få i ei lita kiste fra Skeidar. Men på lekerommet har vi masse trofast reoler med plastkasser og de kunne jeg hatt på stua også om jeg måtte. Synes de er så fine med at kassene kan taes med rundt (unga tar gjerne med seg de kassene de vil ha inn på stua og de taes enkelt tilbake til lekerommet etter bruk). I tilleg er det fint og enkelt å kunne dele opp lekene etter type. Om man velger kun hvite kasser blir det ikke så sjenerende for resten av innredningen heller. Hadde Kallax hylle med kurver på stua der hvor vi bodde før.

Det er Trofast jeg vurderer. [emoji106]
Jeg må ha lekene sortert etter ulike kategorier, så det virker som om dette systemet oppfyller mine ønsker ganske så greit. [emoji5] Vi har Kallax på begge gutterommene, men de er stappfulle allerede. [emoji85] Skulle så gjerne hatt eget lekerom jeg også.

Kallax heter den nå ja, expedit som den het dengang

Vi har Trofast fra Ikea i et hjørne i stua :) Kjøpte denne, men malte den hvit.
Vet at de selger Trofast-hyller i hvit altså, men tenkte at den i tre er stødigere og tåler mer enn den hvite/svarte av sponplater ;)
trofast-oppbevaringskombinasjon-hvit__0351126_PE547506_S4.jpg

Vet at de selger Trofast-hyller i hvit altså, men tenkte at den i tre er stødigere og tåler mer enn den hvite/svarte av sponplater ;)
Vis vedlegget 219476

Lurt! [emoji106]

Vis vedlegget 219476
veldig smart! skal jeg jammen kjøpe å ha i lekekroken i stua.nå har vi nemlig ikke mindre enn 4 plastkasser med hjul på og det ser ikke så bra ut

Back
Topp