Oppbevarings tips til Scrappekroken

Niceday

Forumet er livet
Vi holder på å flytter nå, og har en hel del scrappestæsj jeg skulle ha fått orden i....så trenger tips til oppbevaring av d meste - bokser ell div til alt fra kartong til brads..[:D]

-legg gjerne inn bilder fra deres scrappeplass og systemer[;)]

har ingen bilder her og nå, men bruker bedrollere og mye tupperware bokser jeg.
(og noen gamle parfyme esker, sånne gavepakke-esker)

hsm; så utrolig ryddig du har det i scrappekroken din[:)]
Og en kjempe flott krok

Så har de sånn småe "kofferter" på clas olson, med mange små rom i. Der kan man f.eks legge brads, eyelets, små blomster, og div som er smått. Kan jo også rulle sammen båndene man har og legge i hver lomme.. Når det gjelder oppbevaring av bånd kan man kjøpe en slags toalettveske og stikke masse hull, så legger du bånda oppi og trekker hver enkelt ut i hvert sitt hull. Hvis du ikke gidder det selger de slike ferdige på papir i hjerter..

åååå vil også ha en så flott hobbykrok! nå har jeg alt i to komoder, og jeg gidder aldri og finne noe frem fordi det er så mye arbeid når jeg skal begynne og avslutte.... må finne meg en større plass og bo!

Jeg har denne - kostet 200 eller 300 kr på obs - i verktøyavdelingen.

De har tilsvarende på clas ohlson også.

Har alt av brads, eyelets, raindrops, knapper, binderser, +++ oppi...

ORIGINAL: Dollface™

de der har jeg lurt på en stund..ser jo så smart ut, men hva gjør du når du skal på treff??? tar med hele greia eller??[8|]
foreløpig har jeg alt småtteri i fiskekrok-bokser og craft mates, men ser jo ryddig ut med sånne dingser da...[:)]

ORIGINAL: Lotten

ORIGINAL: Dollface™

de der har jeg lurt på en stund..ser jo så smart ut, men hva gjør du når du skal på treff??? tar med hele greia eller??[8|]
foreløpig har jeg alt småtteri i fiskekrok-bokser og craft mates, men ser jo ryddig ut med sånne dingser da...[:)]

Det er en problemstilling som ennå ikke har dukket opp, iom at jeg aldri har vært på treff [:D][:D][:D]

Har jeg scrappet hos vennninner, har jeg planlagt lo'en og tatt med meg noe stæsj i små bokser - sånne fiskekrokbokser.

Back
Topp