oppbevaring....

nr 2 på vei!

Forelsket i forumet
hva oppbevarer dere pynt og slikt i??

feks blomster?
(har kjøpt fra kort og godt, i slike plast bokser,
men får dem jo ikke skikkelig ned igjen etter
at jeg har begynt å bruke av dem [8D])

og papir osv??

jeg har ikke eget rom til alt dette fortiden, så
må prøve å oppbevare det "så smått" som mulig [;)]

Magnetbokser fra Ikea som henger på magnetlister, eller esker som er gode til å stable oppå en annen [:)]

GLIS fra ikea, 39kr!

man kan sette i vegger/plater slik at man regulerer størrelsen på rommene selv, i love it! har en til knapper og en til bånd og dilldall. skal ha en til til heklekroker, filtenåler osv!

Har et sortimentskap fra Biltema og en skuffereol m 4 skuffer og hjul fra Jula til scrappetingene. Arkene ligger i en plastkasse fra europris. Sortimentskapet setter jeg innat veggen på soverommet når det ikkje er i bruk og skuffene og kassa står ved siden av sofaen i stua fram til hobbyrommet blir klart[:D]

Papirene mine har jeg i en sånn mappe greis med jul på.
Den står under pulten min, så det bare er og rulle den fram når jeg trenger papir[:D] 
Og de er delt inn etter produsent, men over halvparten av arkene er Maja ark og de har jeg sortert etter serier, så det blir lettere og finne arkene jeg vil ha.

Noen blomster har jeg i krukker på pulten, mens andre ligger sortert etter farger i skoffer.
Laga meg esker av kopiark som de ligger i, for de kan jeg bare kaste hvis jeg plutselig finner ut at jeg skal gjøre om litt i skoffen eller at jeg trenger mindre eller større esker.[:D]( Det byttes om ganske mye på ting innimellom)

Ark, kartong etc har jeg i slike
http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=783562&loc=subgroup

Har to til kartong, og to til mønsterpapir + en til rester.
De er kjempegeniale, og lett og flytte med seg.
Plass til mange hundre ark i hver boks (følger med noen hengemapper).

Blomster,knapper etc har jeg i plastbokser/stablebokser fra IKEA.
Brads, metallpynt, binders og annet småtteri har jeg i små krydderglass fra IKEA
Samt en "skruereol" fra CO.

men har eget rom da, så kann o ha tingene der stående fast.

Før jeg fikk eget rom hadde jeg bare alt kastet løst oppi en 50liters plastkasse med hjul [8D]
Brukte mer tid på og lete fram ting enn til og scrappe [8D]

Her ser du stort sett alt av min oppbevaring![8D][:D]

Back
Topp