Oppbevaring til å henge

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har sett noe lignende i norske butikker ?ImageUploadedByBV Forum1403812672.569561.jpgImageUploadedByBV Forum1403812684.648162.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

IKEA? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har ikke sett noe som er akkurat sånn, men de har noe lignende på IKEA ihvertfall. Ikke så fine farger og mønstre da :)

Sånn der er sikkert kjempelett å sy, kom jeg på i farta!

Fant en sånn med mange lommer på HM.no (tror jeg), men den var nøytral i grå (heldigvis) :) Hvis det ikke var HM då var det Ellos.

Sent from my iPhone using Tapatalk

på ebay kan man sikkert finne noe sånt, men hadde vært et fint prosjekt til å sy:love7...må skaffe meg symaskin og lære å sy

var nettop innom ebay og der selger de faktisk lignende oppbevaring, men jeg kom ikke over like søte som på bildene

Har du link ?

Får ikke fikset det på HM-apoen men gå på HM sine sider, videre til Home-kategorien, så på Babyrom, Dekor og oppbevaring. Hadde fått en ny type der også nå :)

Får ikke fikset det på HM-apoen men gå på HM sine sider, videre til Home-kategorien, så på Babyrom, Dekor og oppbevaring. Hadde fått en ny type der også nå :)

Tusen takk :) ser det står vegg pppbevaring men regner med det går Ann å bruke til send ?

Åja, det er bare to hull så jeg har hengt den på to knagger ved stelleplassen på badet. Hvis du skal ha den på senga må du vel ha noe å knyte deb fast med, evt kroker

Ane itj kor man kjøpe sånne, men ska prøv å sy nå lignende sjøl :) Dæm va jo kjæmpefin :)

Back
Topp