Oppbevaring - restegarn

merete_80

Gift med forumet
Hvordan oppbevarer dere restegarn?
 
Eller bruker dere det til noe lurt?
 
Trenger litt tips.
 
Blander det bare sammen med annet garn.
Holder på med lappeteppe.
 
ORIGINAL: smash

Blander det bare sammen med annet garn.
Holder på med lappeteppe.


sign
 
ORIGINAL: Angel_Girl87

har d i en kasse, så bruker eg d til småting som eg kommer på og strikke. ;)
grytelapper, lappeteppe psv. [:)]

Mitt ligger også i en kasse for tiden. Men prøver å finne på en smartere oppbevaringsmåte. Er ikke så sikker på at jeg husker hvordan garnkvaliteter det er om et års tid...
 
prøver å ta vare på lappen da sånn at jeg strammer lappen rundt restgarnet og teiper sånn at det sitter.

skal sies jeg har en haug med restegarn uten merke på og ja [8D] har dem i noe så sexy som en brødpose *fnise*[8D] Jeg har et gammelt skap med utskjæringer på stua fra 50-tallet som jeg har garn og utstyr i. Skal males i sommer så det blir finere, er nemlig ikke særlig lekkert for øyeblikket.[:D]
 
Back
Topp