Oppbevaring duplo

ORIGINAL: Møffen

Her i huset har me duploen i sånn Trofast oppbevaring frå Ikea, veldig kjekke[:)][:)][:)]

Men kan åg sei at eg har sett mangen forskjellige varianter av dei legokassane på Europris, ville sjekka ut dei, heilt sikkert billigare enn dei andre butikkane[:)][:)]

Var nettopp på europris og kjøpte 2 av de største. Det er nok plass foreløpig vaffal[:)]

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: Møffen

Her i huset har me duploen i sånn Trofast oppbevaring frå Ikea, veldig kjekke[:)][:)][:)]

Men kan åg sei at eg har sett mangen forskjellige varianter av dei legokassane på Europris, ville sjekka ut dei, heilt sikkert billigare enn dei andre butikkane[:)][:)]

Var nettopp på europris og kjøpte 2 av de største. Det er nok plass foreløpig vaffal[:)]

det er ikke så masse oppbavaringsplass, men vi har arvet et fantastisk lego-bord som vi har duploen i. Julian elsker å stå med bordet og ta klosser inn og ut av de to oppbevaringsrommene som er under byggeplaten. den har holdt til duploen vi har, men skal etterhvert begynne å bruke lego-boksene vi har.

jeg har flere av disse bokser her http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80098516
Bruker den for lego duplo og til annet leketøy. Praktisk siden kassene har hjul og barna kan lett forflytte de selv

Vi har sånne lego-kasser til all legoen her i huset....Duploen er i duplo/lego bord ;-) Men er genialt med lekeoppbevaring i Trones(?) skoskap fra Ikea. Ha dem langt nede på veggen slik at barna kan åpne selv.

Back
Topp